tingeling~ Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Nå som finalen har vært, er det verdt å se, eller er denne sesongen mindre spennende enn de som har vært før?
Story Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Sesongen har vært utrolig kjedelig, så det eneste jeg kan anbefale deg å se er finalen. Det var høydepunktet i hele sesongen 3
tingeling~ Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2014 Ja, har sett finalen, iallefall siste halvdel resten er kjedelig, altså?
Story Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Jeg syns i allefall den var kjedelig, veldig lang tid mellom høydepunktene! Virker også som en del i paradise-trådene syns det samme
Gjest Pheel Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Jeg synes det har blitt mer kjedelig for hvert år, men har vel kanskje noe å gjøre med at jeg blir eldre å gjøre for den saks skyld. Jeg var innstilt på å prøve å se på det, i likhet med året før, men klarte rettmog slett ikke mer enn noen episoder. Du får jo sjekke det ut selv.
Gjest lurven Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 kan aldri tenke meg at det er verdt å se PH under noen omstendighet
Sissa Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Jeg syns denne sesongen har vært bra, hvertfall sett bort i fra første uken!
Lillemeg25 Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Nei. Alt for mye mobbing og dritt! Det er ikke gøy å se på 3
super-s Skrevet 7. juni 2014 #9 Skrevet 7. juni 2014 Gørrkjedelig sesong. Jeg datt av etter noen uker. Men finalen var fantastisk da! 1
Gjest avocadoen Skrevet 7. juni 2014 #10 Skrevet 7. juni 2014 Ville ikke sett den om igjen for å si det sånn 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har ikke orka å følge så mye med på Paradise i år. Jeg synes folka var utrolig kjedelige og det skjedde ikke så mye. Første uka var jo helt tullete, og synes ikke det ble så mye bedre når alt ble "normalt" og de ekte deltagerne kom. Så er veldig glad for at jeg ikke har sett på så mye i år, hadde følt jeg hadde kasta bort mye tid i så fall. Forrige sesong synes jeg var den beste av alle sesongene. Anonymous poster hash: f8efc...999
Kraula Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Finalen var verdt å streve seg gjennom hele sesongen for min del; etter all mobbingen, så ble det liksom rettferdighet. Men den er ikke verd å se om du allerede har sett finalen og vet hvem som vinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå