Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min fyller 40 i august neste år, og vi har snakket om å ta en litt finere ferie enn vi pleier da. Vi er begge glade i sol og strand, så vi er ute etter en typisk badeferie. I tillegg skal vi ha med datteren vår på 6 år, så vi må finne et relativt barnevennlig sted. Men vi har vært på flere vanlige sydenturer, hovedsaklig til Spania og Hellas, så vi har lyst til å finne på noe annet nå. Men samtidig er det vel ikke helt riktig tid å reise til f.eks. Thailand, Mexico og slik på heller, med tanke på været?

Så jeg lurer derfor på om noen har noen tips til et passende reisemål i august, som er litt mer spennende enn et typisk "Sydensted", men allikevel solsikkert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med Seychellene? Har ikke vært der selv, men står på ønskelisten ... Samme med Aruba. Jeg ville tatt en titt på de to stedene, tror de skal være fine om sommeren :)

Endret av voff_voff
Skrevet

Bali og gili Islands, begge i Indonesia. Det går hurtigbåt fra bali til gili så det er vanlig å reise dit i noen dager også om en vil se mer.

De har perfekt vær på den tiden. Billig er det også. En kan jo også ta en dag eller fire i Singapore. Anbefaler ikke noe særlig mer men det er en fantastisk by. Men mye dyrere enn Indonesia.

Malaysia har også fint vær.

Er dere villig til å reise ett stykke lenger så har dere jo fiji og øyene rundt. Også fint vær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...