Gå til innhold

Orange Is The New Black - sesong 2 ute i dag!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest KeyserSoze

Jeg har blitt helt hekta! Vært syk i en uke og på den tiden har jeg sett nesten alt. Jeg har igjen to episoder :O

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

kan bare snakke for meg selv her men mendez. Ewww

Haha, ja ja, mulig det er fordi han ligner på en kjekkas jeg kjenner. Så siste episode av sesong 2 nå, fy fader så rørende slutt :( fantastisk serie rett og slett.

Anonymous poster hash: 5e1d0...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns sesong 1 var mye bedre. Mer spennende, morsom og rar (sånn som med den høna og sånt). Men sesong 2 var kjekk den også. Likte slutten jeg, hater cliffhangers. Serien kunne jo i teorien bare ha sluttet nå for de største problemene ble på en måte avklart i siste episode.

Noen nevner Nicky her, jeg synes hun er direkte ekkel. Ser ut som hun ikke har dusja eller fjernet sminken fra ansiktet på noen år. Hun som døde av overdose i sesong 1 var utrolig vakker da hun bodde på gaten og ikke hadde rastafletter. Ble skikkelig lei meg når hun døde. Elles synes jeg Pennsatucky spiller utrolig bra. Rart å tenke på hvor "gammel" hun egentlig er i virkeligheten. Liker også Red og Taystee. Og Poussey som mange andre her :rodmer:

Anonymous poster hash: 1d592...aaf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Haha, ja ja, mulig det er fordi han ligner på en kjekkas jeg kjenner. Så siste episode av sesong 2 nå, fy fader så rørende slutt :( fantastisk serie rett og slett.

Anonymous poster hash: 5e1d0...63b

han er ikke så verst i virkeligheten da. Er liksom den nastye barten og hvordan han er i serien. Liksom helheten av det som gjør han så ekkel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg digger Taystee. Syns hun er nydelig og spiller bra... Rart hun ikke satser på utdanning når hun er så smart....

Boo er den ekleste karakteren i hele fengselet. ÆÆÆÆÆÆSJ!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men, en jeg ikke har kjent igjen er Yvette Freeman, hun som spilte i ER. Hun spiller en Irma, men jeg finner ikke noe info om hvem det er, heller ingen bilder

Er en av de gamle, her på nr 11 så kan du se hun på et bilde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ingen som nevner nonna og hun sophia? De er jo såå koselige. Og hun yogadama. De liker jeg. Big Boo og er ganske kul

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger det "OITNB Behind bars" på netflix, noen minutters intervju hvor hver skuespiller snakker litt om karakteren sin. Interessant å se hvordan de snakker og er "off screen".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe på de vanlige bildene på Google e jeg enig i at Mendez var søt. I serien...æsj.....da er jo Caputo bedre ;)

Jeg liker også Sophia. Hun er søt og snill hele tiden liksom. Nonna er kjedelig syns jeg. Ellers enig med anonym over her som syns Nicky er ekkel. Akkurat det har jeg tenkt også. Hun ser så burstete og skitten ut hele tiden....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger det "OITNB Behind bars" på netflix, noen minutters intervju hvor hver skuespiller snakker litt om karakteren sin. Interessant å se hvordan de snakker og er "off screen".

Hvor finner du det? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Netflix, har ligget der i ei uke eller noe

Daaah, skjønte det da ;) Men hvor inne på netflix? Hos meg så begynner bare episodene på nytt når jeg trykker på den dingesn inn til OITNB :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daaah, skjønte det da ;) Men hvor inne på netflix? Hos meg så begynner bare episodene på nytt når jeg trykker på den dingesn inn til OITNB :P

Kom egentlig opp automatisk på Xbox appen, som en sånn reklame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...