Gjest BettyBoop Skrevet 14. juni 2014 #141 Del Skrevet 14. juni 2014 Ingen som sier noe om Nicky?? Nicky Nichols er min store forelskelse Jeg vil bare ha henne ved siden av meg i sofaen mens jeg stryker over det krøllete håret hennes og passer på henne når hun er lei seg fordi hun holder på å falle tilbake Ja Nicky ja. Hun liker jeg og. Og så er hun snill mot alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. juni 2014 #142 Del Skrevet 14. juni 2014 Liker Red jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosadilla Skrevet 14. juni 2014 #143 Del Skrevet 14. juni 2014 sitter her å ser på episode 9 i sesongen nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 15. juni 2014 #144 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Jeg bruker broren min sin netflix. Og midt inni nest siste episode blir jeg utlogget. Og nå finner jeg ikke innloggingsinfoen og han svarer ikke på sms. Krise! liker dog sesong 2 mindre enn 1. Men jeg crusher på Alex, så mulig det er grunnen Endret 15. juni 2014 av neon_sun 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 15. juni 2014 #145 Del Skrevet 15. juni 2014 Alle som er skuffet over slutten på sesong 2. Hvorfor? Jeg eeelsket slutten. Perfekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 15. juni 2014 #146 Del Skrevet 15. juni 2014 Alle som er skuffet over slutten på sesong 2. Hvorfor? Jeg eeelsket slutten. Perfekt. Satt som et stort what the f@ck i noen minutter når jeg så det ferdig istad, det kan jo ikke bare slutte slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 15. juni 2014 #147 Del Skrevet 15. juni 2014 Har sett hele sesongen nå. Synes den var ganske bra. Spesielt slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 15. juni 2014 #148 Del Skrevet 15. juni 2014 Satt som et stort what the f@ck i noen minutter når jeg så det ferdig istad, det kan jo ikke bare slutte slik! Haha, men det er jo fordi at da vil alle som nå har sett slutten selvsagt være kjempespent på sesongen som kommer ut om et år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 15. juni 2014 #149 Del Skrevet 15. juni 2014 Haha, men det er jo fordi at da vil alle som nå har sett slutten selvsagt være kjempespent på sesongen som kommer ut om et år Det skjønner jeg jo da, men forsatt! Nå lurer jeg nesten på om jeg må begynne på sesong 1 igjen, bare for å ha noe å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 15. juni 2014 #150 Del Skrevet 15. juni 2014 Det skjønner jeg jo da, men forsatt! Nå lurer jeg nesten på om jeg må begynne på sesong 1 igjen, bare for å ha noe å se på! Haha ja! Er evig lenge med ett helt år til neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. juni 2014 #151 Del Skrevet 15. juni 2014 Morello er jo bare skjønn da ♥ Får så vondt av ho også da, men syns ho er dritt tøff, helt klart favoritten min! P og Red er tøffe også da, og Nicky selvsagt! Er enig i at Piper er kjedelig, de andre insatte er mye mer interessante enn ho. Å liker virkelig ikke Alex! Ikke Vee heller, jubla i sofaen i siste episode :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 15. juni 2014 #152 Del Skrevet 15. juni 2014 Wææææ, jeg elsker også slutten, den var bare helt fantastisk. Rosa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 15. juni 2014 #153 Del Skrevet 15. juni 2014 Sånn, da var jeg ferdig. Ble ikke så revet med av denne sesongen, men har virkelig likt den. Og slutten var helt fantastisk Gleder meg til neste sommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 15. juni 2014 #154 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg visste jeg hadde sett Vee før i en lignende rolle. Hun var med i Ugly Betty, spilte fengselsbitchen til Mrs Meade, omtrent samme karakter, men i Ugly Betty var det er mer humoristisk undertone. Men, en jeg ikke har kjent igjen er Yvette Freeman, hun som spilte i ER. Hun spiller en Irma, men jeg finner ikke noe info om hvem det er, heller ingen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #155 Del Skrevet 15. juni 2014 Men, en jeg ikke har kjent igjen er Yvette Freeman, hun som spilte i ER. Hun spiller en Irma, men jeg finner ikke noe info om hvem det er, heller ingen bilder En av de eldre damene tror jeg. Anonymous poster hash: 05d25...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 16. juni 2014 #156 Del Skrevet 16. juni 2014 Ååååååå nå har jeg sett ferdig også. Eeeeeelsket slutten!!!! Sååå bra!! Yvette Freeman var vel hun eldre som drev i drivhuset som så ut som hun hadde 'tau til hår' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #157 Del Skrevet 18. juni 2014 Bare jeg som syns at Mendez er litt digg? Anonymous poster hash: 5e1d0...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 18. juni 2014 #158 Del Skrevet 18. juni 2014 Bare jeg som syns at Mendez er litt digg? Anonymous poster hash: 5e1d0...63b kan bare snakke for meg selv her men mendez. Ewww 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. juni 2014 #159 Del Skrevet 18. juni 2014 Sier også ewwww på Mendez. Tar faen heller Luscheck foran Mendez 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #160 Del Skrevet 18. juni 2014 Bare jeg som syns at Mendez er litt digg? Anonymous poster hash: 5e1d0...63b Ja.. Han er ekkel. Anonymous poster hash: b9275...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå