Gå til innhold

Orange Is The New Black - sesong 2 ute i dag!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Ingen som sier noe om Nicky?? Nicky Nichols er min store forelskelse :rodmer:

Jeg vil bare ha henne ved siden av meg i sofaen mens jeg stryker over det krøllete håret hennes og passer på henne når hun er lei seg fordi hun holder på å falle tilbake :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ja Nicky ja. Hun liker jeg og. Og så er hun snill mot alle.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker broren min sin netflix. Og midt inni nest siste episode blir jeg utlogget. Og nå finner jeg ikke innloggingsinfoen og han svarer ikke på sms. Krise!

liker dog sesong 2 mindre enn 1. Men jeg crusher på Alex, så mulig det er grunnen :P

Endret av neon_sun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som er skuffet over slutten på sesong 2. Hvorfor? Jeg eeelsket slutten. Perfekt.

Satt som et stort what the f@ck i noen minutter når jeg så det ferdig istad, det kan jo ikke bare slutte slik! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Satt som et stort what the f@ck i noen minutter når jeg så det ferdig istad, det kan jo ikke bare slutte slik! :bond:

Haha, men det er jo fordi at da vil alle som nå har sett slutten selvsagt være kjempespent på sesongen som kommer ut om et år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, men det er jo fordi at da vil alle som nå har sett slutten selvsagt være kjempespent på sesongen som kommer ut om et år :)

Det skjønner jeg jo da, men forsatt! :fnise:

Nå lurer jeg nesten på om jeg må begynne på sesong 1 igjen, bare for å ha noe å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det skjønner jeg jo da, men forsatt! :fnise:

Nå lurer jeg nesten på om jeg må begynne på sesong 1 igjen, bare for å ha noe å se på!

Haha ja! Er evig lenge med ett helt år til neste sesong :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morello er jo bare skjønn da ♥ Får så vondt av ho også da, men syns ho er dritt tøff, helt klart favoritten min! P og Red er tøffe også da, og Nicky selvsagt! :)
Er enig i at Piper er kjedelig, de andre insatte er mye mer interessante enn ho. Å liker virkelig ikke Alex! Ikke Vee heller, jubla i sofaen i siste episode :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var jeg ferdig. Ble ikke så revet med av denne sesongen, men har virkelig likt den. Og slutten var helt fantastisk :) Gleder meg til neste sommer!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste jeg hadde sett Vee før i en lignende rolle. Hun var med i Ugly Betty, spilte fengselsbitchen til Mrs Meade, omtrent samme karakter, men i Ugly Betty var det er mer humoristisk undertone.

Men, en jeg ikke har kjent igjen er Yvette Freeman, hun som spilte i ER. Hun spiller en Irma, men jeg finner ikke noe info om hvem det er, heller ingen bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men, en jeg ikke har kjent igjen er Yvette Freeman, hun som spilte i ER. Hun spiller en Irma, men jeg finner ikke noe info om hvem det er, heller ingen bilder

En av de eldre damene tror jeg. :)

Anonymous poster hash: 05d25...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå nå har jeg sett ferdig også. Eeeeeelsket slutten!!!! Sååå bra!!

Yvette Freeman var vel hun eldre som drev i drivhuset som så ut som hun hadde 'tau til hår' ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Bare jeg som syns at Mendez er litt digg? :P

Anonymous poster hash: 5e1d0...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

kan bare snakke for meg selv her men mendez. Ewww
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja.. Han er ekkel.

Anonymous poster hash: b9275...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...