Gå til innhold

Orange Is The New Black - sesong 2 ute i dag!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Nå har jeg sett til episode 7 og vet ikke om det skjer mer mellom de men tror du Alex gjorde det hun gjorde med Piper ift rettsaken med vilje??

Anonymous poster hash: 2f80e...bec

hell yeah.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Bennet er så hooot som politimann. :fnise: Har et crush på han!

Anonymous poster hash: 7d7d8...2d0

han er så kjekk :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også Poussey eller hva dere kaller henne (får aldri med meg navnet hennes). :D Klarer ikke bestemme meg om det er girlcrush eller at jeg vil adoptere henne, men...

Likte virkelig ikke Vee. Syns Piper er noenlunde ok, men liker de fleste andre der inne bedre. Får ikke helt tak i den Piper-karakteren, men syns hun virker til å ha blitt bittelitt tøffere da. Digget virkelig slutten i siste episode :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg liker også Poussey eller hva dere kaller henne (får aldri med meg navnet hennes). :D Klarer ikke bestemme meg om det er girlcrush eller at jeg vil adoptere henne, men...

Likte virkelig ikke Vee. Syns Piper er noenlunde ok, men liker de fleste andre der inne bedre. Får ikke helt tak i den Piper-karakteren, men syns hun virker til å ha blitt bittelitt tøffere da. Digget virkelig slutten i siste episode :D

det er når piper prøver å leke tøff at jeg ikke liker henne. Hun kler det overhode ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er når piper prøver å leke tøff at jeg ikke liker henne. Hun kler det overhode ikke.

Heheheh jeg syns det var så episk når hun reiste seg i kantinen og kjeftet så kastet crazyeyes mat på henne eller hva det var. Jeg liker det fordi det ser latterlig ut når hun prøver å være tøff, fordi det skinner så utrolig tydelig igjennom at hun ikke er det ellers. Er det forresten bare meg som syns det var uuuuutrolig kleint når hun sa til Alex at hun ville smake på henne?! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Heheheh jeg syns det var så episk når hun reiste seg i kantinen og kjeftet så kastet crazyeyes mat på henne eller hva det var. Jeg liker det fordi det ser latterlig ut når hun prøver å være tøff, fordi det skinner så utrolig tydelig igjennom at hun ikke er det ellers. Er det forresten bare meg som syns det var uuuuutrolig kleint når hun sa til Alex at hun ville smake på henne?! :grine:

crazyeyes kastet mat på alex. Ja var kleint ja :) Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

crazyeyes kastet mat på alex. Ja var kleint ja :)

Åh, jeg trodde det var i bakhodet på piper når hun sa det der med at hun hadde fått lov å besøke bestemoren... Men kan være meg som roter. Er ikke så god å huske sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

crazyeyes kastet mat på alex. Ja var kleint ja :)

Nei, det gjorde hun ikke. Alex er jo ikke der engang lenger..

Anonymous poster hash: b9275...5fb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Åh, jeg trodde det var i bakhodet på piper når hun sa det der med at hun hadde fått lov å besøke bestemoren... Men kan være meg som roter. Er ikke så god å huske sånt :P

åja. Du snakker om sesong to du nå. Tenkte på pai hendelsen i sesong en. Jeg er ikke kommet så langt i sesong to. Hehe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja. Du snakker om sesong to du nå. Tenkte på pai hendelsen i sesong en. Jeg er ikke kommet så langt i sesong to. Hehe.

Ja, det gjorde jeg. Sorry for spoileren :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det skulle vært mer av pennsatucky da, Syns Tarin Manning gjør en skikkelig god jobb med å gi liv til den karakteren.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Huff jeg syns så synd på hun gamle demente dama. De bare slapp henne ut og gav faen i at hun ikke klarer seg selv..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Huff jeg syns så synd på hun gamle demente dama. De bare slapp henne ut og gav faen i at hun ikke klarer seg selv..

Er det noe som kunne ha skjedd i virkeligheten?

Anonymous poster hash: eee9f...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er det noe som kunne ha skjedd i virkeligheten?

Anonymous poster hash: eee9f...fe0

ikke her iallefall tror jeg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært så "heldig" å strekke setemuskelen, så det betyr at jeg ikke kan trene enn så lenge. MEN det betyr at jeg da kan sitte å se på Orange is the New Black mens samboer er å trener. :lur:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Kommet til episode 8 i sesong 1, orker ikke mer. Jeg boikotter.

Har ikke lest gjennom hele tråden, så kan hende du har svart på det; men hvorfor det? Jeg tenkte også litt sånn under sesong 1, men jeg ville fortsatt og fulgt med altså! Du vil synes det er bedre etter hvert! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som gleder seg til sesong 2 av OITNB som kommer på netflix i løpet av dagen? :) Det aller beste er at alle episodene kommer ut samtidig!

Jeg håper bare det ikke er så mange timer til nå. Er fyllesyk, har fri og vurderer å bli værende på sofaen i dag og se alle episodene i en smell :P

Anonymous poster hash: d8303...d6e

Åh det frister her også, selv om jeg ikke er fyllesyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er hun gamle svarte som ble sendt vekk i første sesong?

Miss Claudette, hun ble sendt i høysikkerhetsfengsel etter at hun prøvde å kvele hun ene vakta.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...