cellar Skrevet 22. juni 2014 #201 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg klarer ikke Boo, synes hun er så fæl Når alle episodene blir lagt ut på en gang så gjør det ikke noe om man legger ut meninger om hva som har skjedd og ikke her, mener jeg. Vi kan ikke vente på at alle har sett ferdig alt.. Jeg hadde vett til å se ferdig sesong 2 før jeg gikk inn her, for jeg skjønte jo at det kom til å stå noe som avslørte et eller annet som kom til å skje. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 22. juni 2014 #202 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg klarer ikke Boo, synes hun er så fæl Det syns jeg også. Hun har en skikkelig ekkel måte å tilnærme seg folk på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia Maria Skrevet 22. juni 2014 #203 Del Skrevet 22. juni 2014 Eneste morsomme med Soso var da Piper prøvde å selge henne for et teppe, synd hun ikke lykkes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 29. juni 2014 #204 Del Skrevet 29. juni 2014 Ja da er det bare å vente til neste år... alt for lenge til. Noen som vet sånn ca sesong 3 er klar? Ikke kan jeg skjønne all kritikken dere har til enkelte karakterer heller. Ja til mangfoldet. Det er jo det som gjør serien så bra. Man kan ikke like alle, men å ønske de ikke var med, blir for dumt. Boo hører helt klart hjemme i serien, som de fleste av karakterene der gjør. Er jo ikke akkurat Glamour vi ser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 29. juni 2014 #205 Del Skrevet 29. juni 2014 Mener noen da swing 3 kom neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 29. juni 2014 #206 Del Skrevet 29. juni 2014 mine favoritter er Boo, yogadama, Miss Rosa, Morello, Pennsatucky, Caputo, O`neill og Taslitz. Taryn Manning er så ubehagelig, hun høres ut som om hun er heroinavhengig, gir meg frysninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå