AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Skal være hjemme med ettåringen og fireåringen i mange uker. Jeg har planlagt mye gøy og vi er også veldig gode på å bare være hjemme. Men om noen har gode tips til hva vi kan finne på så setter jeg pris på det. Vi bor med tilgang til mange strender så kommer nok til å besøke de titt og ofte.Anonymous poster hash: 33b63...bfe
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Skal dere ut å trille eller gå en liten tur, så er det alltid gøy med et lite prosjekt. Jeg kjøpte en bok om insekter (med enkle bilder osv.) også hadde vi med glass/boks og fanget oppi allslags kryp vi kom over, så kunne vi sammenligne med de i boka osv Anonymous poster hash: 328cc...4c2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Skal dere ut å trille eller gå en liten tur, så er det alltid gøy med et lite prosjekt. Jeg kjøpte en bok om insekter (med enkle bilder osv.) også hadde vi med glass/boks og fanget oppi allslags kryp vi kom over, så kunne vi sammenligne med de i boka osv Anonymous poster hash: 328cc...4c2 Stilig! Takk Anonymous poster hash: 33b63...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå