Gå til innhold

der f... meg matprogram over alt på tvn for tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det virkelig så dårlig med tv underholdning at alle bare kan lage matprogram nå med konkurranser? kunne tenke meg å sett andre ting også..

eller er det bare meg som syns det er mye av dette og så jævla uinteressant.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke den eneste. Det er disse matprogrammene og talentprogrammer med middelmådige talenter.

Takk gud for Netflix, bøker og Hjemmet....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet. Og hvis det ikke er matprogram, er det slanke/få-en-bedre-livsstil-program.

Får med meg nyhetene på nrk hver dag, så er det netflix som gjelder.

Anonymous poster hash: 9bf68...8f9
  • Liker 1
Gjest Enhjørning
Skrevet

En av flere grunner til at jeg aldri ser på tv lenger..

AnonymBruker
Skrevet

Alle disse konkurranse- og utstemmingspogrammene er jeg møkk lei for lenge siden. Cupcakekrigen my ass! Og jeg driter i utrolige sangtalenter. Orker ikke enda en runde med Norske talenter eller hva det nå er som er det hotte akkurat nå. Det har vært alt for mye av det alt for lenge.

Jeg ser mest på nyheter og dokumentarer. Så takk gud for Netflix!

Anonymous poster hash: 1335f...b30
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En av flere grunner til at jeg aldri ser på tv lenger..

Samme her. Det svært lite som fenger meg av det om går på tv for tiden. Det er det samme hele tiden: Matkonkurranser, musikkonkurranser, diverse realityprogrammer og sport. Det er det samme på ALLE kanaler. Er så møkk lei av alt dette!!!

Anonymous poster hash: a0d81...3ef

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er for mange matprogrammer! Er det ikke hele Norge som baker, så er det jammen meg Sverige eller England...
Tv-kjøkken var koslig med Ingrind Espelid Hovig, dama hadde glimt i øyet og virka til å være seg selv. Med de programmene som er nå er vel de fleste med KUN for å få vist trynet på tv.
Om det absolutt må være så forbaska mange matprogram, kan de ikke da lage en EGEN kanal for slikt? Slik at de av oss som absolutt ikke er interessert kan få se noe annet.

Der er egne sportskanaler, det burde jo være mulig med egen matkanal også. Greit vi kan bruke Netflix og Viaplay osv...
Men det er da grenser for hvor mye det er å se på der også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og ikke mins:repriser, repriser, repriser! :(

Anonymous poster hash: 815fe...072

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke lagt merke til dette.

Men så er jeg heller ingen TV-slave.

Anonymous poster hash: b6435...a42
AnonymBruker
Skrevet

Synes det har vært voldsomt mye matprogrammer i de siste ti årene. Godt man kan skifte kanal eller se programmer på internett :P

Anonymous poster hash: 4b13f...ac0
Skrevet

Det har helt klart eksplodert, måtte le når jeg så at det tilogmed har kommet et smultringprogram. Men der er så mange kanaler og så mye annet jeg kan se at jeg gidder ikke hisse meg opp over det :)

AnonymBruker
Skrevet

Må bare le av det grill-programmet på tv2. Ser ut som en parodi på et reality program... :fise:

Anonymous poster hash: ad594...0fe
AnonymBruker
Skrevet

Mat-programmer og bolig/hus/oppussings-programmer!

Anonymous poster hash: d0082...646
Skrevet

Ja matprogrammer, konkurranse eller ikke er utrolig kjedelig.

Halve programmet går ut på å se at noen følger en oppskrift, resten går ut på å høre noen beskrive hvor godt eller vondt det smakte..

AnonymBruker
Skrevet

Det teiteste er jo at de får altfor dårlig tid bare for at det skal bli mer underholdende.

Tv-kanalene VIL jo at maten skal bli mislykket/ svidd/ rå/ falle i gulvet osv.

AnonymBruker
Skrevet

Deltagerne får sånn ca 1 time på å bake boller, og etterpå klager dommerne over at deigen ikke har hevet seg nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...