Capricorn Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Har gått på PSMF i noen dager. Har gått ned litt, men syns det er stress! Må jo veie maten. Greit nok hjemme, men det hender jeg kjøper mat på jobb og går ikke akkurat rundt med vekt i baklomma. Hvor nøye er dere andre på PSMF? Veier dere alt?
Fortunatus Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Jeg veide ikke maten, men måtte gi meg etter 3 dager da jeg ble så sløv og i så dårlig humør at jeg ble ulevelig for meg og andre :-P men rakk å gå ned 500 gr.
Capricorn Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2014 Jeg veide ikke maten, men måtte gi meg etter 3 dager da jeg ble så sløv og i så dårlig humør at jeg ble ulevelig for meg og andre :-P men rakk å gå ned 500 gr. Syns det går greit. Er ikke sløv, men litt slappere. Tyngre å trene. Kanskje jeg skal prøveveie det jeg pleier å spise så vet jeg ca. hvor stor mengde som veier hva. Hvor mye veier en liten selleristang liksom?
SuperFace Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Det står for ProteinSparende Modifisert Faste Ja det er et slit! Jeg veide ikke maten, tror egentlig ikke det er så viktig. Hovedessensen er å få mye proteiner og lite karbo og fett, så sålenge du spiser ca. en kyllingfilet og en god bunke brokkoli&blomkål til lunsj så er du good to go
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Jeg veide maten nøye i litt over en uke. Jeg spiser noenlunde det samme, så nå tar jeg det på øyemål. 17 dager nå og nesten 6 kg :-) 3 av dem er nok vann, men likevel. Anonymous poster hash: ff581...a5a 1
Gjest Kv84 Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Det står for ProteinSparende Modifisert Faste Ja det er et slit! Jeg veide ikke maten, tror egentlig ikke det er så viktig. Hovedessensen er å få mye proteiner og lite karbo og fett, så sålenge du spiser ca. en kyllingfilet og en god bunke brokkoli&blomkål til lunsj så er du good to go Kan det være smart for oss småspiste?
Capricorn Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2014 Det står for ProteinSparende Modifisert Faste Ja det er et slit! Jeg veide ikke maten, tror egentlig ikke det er så viktig. Hovedessensen er å få mye proteiner og lite karbo og fett, så sålenge du spiser ca. en kyllingfilet og en god bunke brokkoli&blomkål til lunsj så er du good to go En passe stor kyllingfilet veier rundt 150-160 gram fant jeg ut. Kan gjerne spise masse grønnsaker, men er redd for å få i meg for mye karb. hvis jeg lasser på. Derfor så føler jeg at jeg må veie. Hva er verst egentlig? Overstige karb. eller fett?
Capricorn Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2014 Kan det være smart for oss småspiste? Det har mer med mengden av fett og karbohydrater. Spiser du lite så kanskje du bør fokusere mer på at det er næringsrikt.
SuperFace Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Jeg tror egentlig det er like ille å få i seg både for mye fett og karb i denne dietten, men skulle du få i deg noe som inneholder en av disse burde det nok kanskje være sunt fett typ avocado, nøtter osv
SuperFace Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Kan det være smart for oss småspiste? PSMF er egentlig en ekstremdiett for mennesker som er veldig overvektige eller skal komme i konkurranseform.. Den anbefales ikke for folk med bare "litt ekstra". Hvis du likevel vil få av noen kilo fort på denne dietten og er tilnærmet normal++ vekt, burde du absolutt ikke gå på den i mer enn 2 uker og absolutt ikke mer enn 1 mnd! Dette er den ekstreme av de ekstreme diettene. Endret 6. juni 2014 av SuperFace
Capricorn Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #13 Skrevet 6. juni 2014 Jeg tror egentlig det er like ille å få i seg både for mye fett og karb i denne dietten, men skulle du få i deg noe som inneholder en av disse burde det nok kanskje være sunt fett typ avocado, nøtter osv Ja, det er jeg enig i 1
Fortunatus Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Nei, jeg var ikke bekymret om jeg spiste en tomat til lunsj.. så lenge du spiser de msgreste kjøtt/fiskene tror jeg du kan spise helt "ubegrensede" mengder. Jeg mistrt matlysten etter to dager, og hadde problemer å få i meg nok.
Chicken! Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Hva med å lage deg matpakke som du har veid og laget hjemme på forhånd? Mine favoritter er kyllingsalat (med kyllingfilet) og tunfisksalat. Du kan også lage salaten med indrefiletstrimler eller karbonadedeig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå