AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 I går fikk jeg en pakke fra utlandet, med bare halvparten av det bestilte innholdet i. Etter samtale pr mail med avsender, kom det fram at pakken mest sannsynlig hadde blitt åpnet av post- eller tollvesenet, fordi avsender ikke brukte å tape igjen konvolutten, noe min pakke var. Men hvis den hadde blitt åpnet av enten post eller toll, er det da ikke vanlig rutine at mottaker blir underrettet om at pakken har blitt åpnet og kontrollert? Saken løste seg, og jeg får tilsendt resterende fra avsender, men jeg synes dette er så veldig rart. Hvis post og toll bruker å informere om åpning av pakke, må jo halvparten av innholdet ha blitt fjernet av en "utro tjener"? Anonymous poster hash: e22c9...54d
Annie70 Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har fått en pakke som var åpnet i tollen, da var det en klistrelapp som informerte om dette. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har fått en pakke som var åpnet i tollen, da var det en klistrelapp som informerte om dette. Jeg trodde også dette var rutine, så da kan jeg vel egentlig konkludere med at pakken ikke har blitt åpnet offisielt. Anonymous poster hash: e22c9...54d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Eller at avsender håpet på å komme unna med å sende deg halvparten? Anonymous poster hash: abd20...507
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Jeg trodde også dette var rutine, så da kan jeg vel egentlig konkludere med at pakken ikke har blitt åpnet offisielt. Anonymous poster hash: e22c9...54d Eller at avsender forsøkte seg på en hvit løgn. Spesielt ettersom de var så greie å sende resten med en gang...... Anonymous poster hash: cbb2f...7de 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Det kan hende at avsender har forsøkt seg på en hvit løgn, men jeg har handlet fra dem så mange ganger før, at jeg ser på det som ganske usannsynlig. Anonymous poster hash: e22c9...54d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå