Gå til innhold

hjelp! kan man innstakere komfyr i kjøkken?

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen
Skrevet

Hei! Jeg og min kjære har nå funnet oss en veldig fin leilighet og skal skrive kontrakt nå. Men så kom jeg på noe nå som gjør at jeg ikke får sove. Jeg tror ikke det er komfyr der, bare en sånn plate! Så jeg var inne på finn.no og der ligger det bilder fra en leilighet som er veldig lik den vi skal leie (samme person som leier ut med samme kjøkken) og der ser jeg at det ikke er ovn og bare et skap under komfyren. Så jeg tenker at jeg kan tilby meg at vi kjøper en sånn komfyr som man innstallerer inn og at vi da får den innstallert uten at det vil koste henne noe, men jeg lurer på om det er mulig? Kan man skru ut skapdørene osv slik at det blir en firkant igjen som man putter ovnen inn i? Og man må vel ha et spesielt strømuttak, men det må man vel ha til en sånn kokeplate også så da antar jeg at det er i veggen allerede? Tenker å ringe hun som leier ut i morgen, men får ikke sove så da spør jeg dere her først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde absolutt være mulig. Nei, til en vanlig kokeplate er det ofte bare vanlig eluttak, så det er mulig dere må få installert et eget uttak til ovnen.

Gjest avocadoen
Skrevet

Det burde absolutt være mulig. Nei, til en vanlig kokeplate er det ofte bare vanlig eluttak, så det er mulig dere må få installert et eget uttak til ovnen.

Shit, ser overskriften ble helt feil.. huff! Men okei. Takk :) Er det vanskelig å få innstallert et eget uttak til ovn?
Skrevet

Shit, ser overskriften ble helt feil.. huff! Men okei. Takk :) Er det vanskelig å få innstallert et eget uttak til ovn?

Nei det er ikke vanskelig, men du bør overlate det til en fagarbeider pga strenge krav til el. arbeider.

Gjest avocadoen
Skrevet

Nei det er ikke vanskelig, men du bør overlate det til en fagarbeider pga strenge krav til el. arbeider.

Ja, selvfølgelig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...