Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå sjelver jeg slik og har hjertebank at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå.

I dag skulle jeg legge til en felles venn av meg og samboeren min på Skype, men siden jeg ikke husket skype-navnet hans så jeg måtte logge meg inn på samboeren min sin bruker. Dette gjorde jeg, mens samboeren min var på jobb.

Jeg er veldig dårlig på skype og bruker det veldig lite (i motsettning til samboeren min), men plutselig når jeg letet etter navnet på vår felles kamerat kom jeg innpå blokkerte kontakter. På denne listen stod det oppført to av hans ekser/erobringer som han har vært med før han møtte meg. Det jeg reagerte på var at det stod at begge to var blokkert 2.mars 2014.

Hvorfor har han blokkert dem for 3 måneder siden? Jeg og samboeren min har vært sammen i 3 ÅR!! Jeg har aldri sett at han har hatt dem på vennelisten sin før.

Når jeg konfronterte samboeren min nektet han selvfølgelig totalt. Han mente det må stå feil dato, og at han ikke har hatt de i vennelista si på mange år.

Jeg måtte sjekke opp datoen og klokkeslettet for blokkeringen, og så at dette var en dag jeg var hos tannlegen. Han nekter for å ha hatt noen som helst kontakt med dem i løpet av de årene vi har vært sammen. De to eksene hans har også gått videre i livet og har selv kjærester. (Dette vet jeg da byen er liten).

Hva søren? :(:trist:

Anonymous poster hash: 66188...c53
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han sier han ikke har blokkert dem på den aktuelle datoen, og fatter ikke hvorfor de plutselig står på blokkerte brukere. Han trodde han hadde slettet dem for mange år siden.

Men datoer lyver da ikke?

ts

Skrevet

Jeg tror du må roe deg ned noen hakk. Han kan med et uhell ha åpnet blokkeringen.

Hva vil du nøyaktig at vi skal si egentlig? Ja, han var utro fordi han blokkerte ekskona/kjæresten for 3mnd siden og ikke 3 år? Dette er ikke utroskap før noe er bevist.

• Liker 6
Skrevet

Det kan ha noe med klokken som er satt i bios. Dessuten er det mange som har klaget på datoer hos Skype, blant annet i vanlige meldinger som viser feil klokketid og dato. Så det er faktisk fult mulig at feilen er i programmet.

Gjør et søk på "dato" og "skype" samt andre stikkord som gal, wrong, eller error f.eks så finner du mange lignende saker der datoen har vært feil hos Skype.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg skal opp om 3 timer :( Jeg klarer aldri å få sove. Jeg ligger bare her å er redd kjæresten min har vært utro. Alt vi har vil falle i grus... Han er fortsatt på jobb så jeg får ikke pratet med han skikkelig.

ts

Skrevet

Jeg tror du kanskje overreagerer, og at selv om det evt er datoen han blokkerte dem på, trenger ikke det å bety en dritt. Kanskje han 2. mars logget seg på og bestemte seg for å ha en opprydning i kontaktene? Jeg gjør det iblant.

• Liker 10
Skrevet

Det er nok han som har gjort dette selv da ale innstillinger gjøres manuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være verre enn at klokken har gått feil, uten at jeg vet om tidspunktene setter etter klokken på den aktuelle PC-en eller i Skype, at disse tidene ble forandret sist Skype ble oppdatert eller en haug med andre forklaringer. Skjønner at det kan gjøre deg urolig, og du får være litt obs fremover, men det her er langt fra noen fellende bevis for noe som helst. Ser ingen grunn til annet enn å tro ham på det han sier. Sjansen er langt større for at det her har en naturlig forklaring enn at han har pratet med dem i flere år og så plutselig bestemt seg for å skjerpe seg og blokkere dem begge samtidig.

Anonymous poster hash: b7e0a...49a
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du må roe deg ned noen hakk. Han kan med et uhell ha åpnet blokkeringen.

Hva vil du nøyaktig at vi skal si egentlig? Ja, han var utro fordi han blokkerte ekskona/kjæresten for 3mnd siden og ikke 3 år? Dette er ikke utroskap før noe er bevist.

Hva mener du med åpnet blokkeringen? Slik at han liksom igjen har blokkert dem da? Lite sannsynlig at han skulle ha åpnet blokkeringen på dem begge på samme tid.

Skjønner at dato av og til kan ta feil. Men det kan da ikke være feil årstall?? Og hvorfor husker han ikke noe av det?

ts

• Liker 1
Skrevet (endret)

Snakk om å skape et problem ut av ingenting TS..

Hva mener du med åpnet blokkeringen? Slik at han liksom igjen har blokkert dem da? Lite sannsynlig at han skulle ha åpnet blokkeringen på dem begge på samme tid.

Skjønner at dato av og til kan ta feil. Men det kan da ikke være feil årstall?? Og hvorfor husker han ikke noe av det?

ts

Åpnet som ryddet i kontaktene. Han husker sannsynligvis ikke det fordi han blokkerte dem når dere to ble sammen. Husker du hva du gjorde 3 år siden i ca 1 min?

Endret av dillyduzit
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du kanskje overreagerer, og at selv om det evt er datoen han blokkerte dem på, trenger ikke det å bety en dritt. Kanskje han 2. mars logget seg på og bestemte seg for å ha en opprydning i kontaktene? Jeg gjør det iblant.

Men har har aldri hatt dem på vennelisten sin før. Han har jo sittet med skype rett forran meg i sofaen mange ganger å vist meg forskjellige ting. Da har aldri navnet demmes vært der.

Hvorfor skulle han plutselig ha blokket dem begge to for tre måneder siden?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Det der betyr jo ingenting, jeg skjønner knapt setningen. Å blokkere kontakter er ingen "innstilling", ei heller er det slik at "alle innstillinger gjøres manuelt". Det er ikke vondt ment, altså, men det er jo unødvendig å uroe TS helt uten grunn. Det kan naturligvis være at fyren skylder noe, men at du sier er både upresist og galt.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er fult mulig han har en bug som viser feil dato og tid. Dette har jeg opplevd selv også.

http://www.nirsoft.net/utils/skype_log_view.html

" Fixed bug: For some records, SkypeLogView displayed a wrong date/time, with year 2065-2067."

• Fixed to display date/time properly according to daylight saving time settings.

Finnes da mengder av bugs som kommer og går angående datoen. Se på loggen så finner man flere.

Har han hatt flere emails og sammensatt dem, så kan det også bli krøll om han tidligere har hatt en annen skype konto linket til en annen email.

Endret av Timza
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det der betyr jo ingenting, jeg skjønner knapt setningen. Å blokkere kontakter er ingen "innstilling", ei heller er det slik at "alle innstillinger gjøres manuelt". Det er ikke vondt ment, altså, men det er jo unødvendig å uroe TS helt uten grunn. Det kan naturligvis være at fyren skylder noe, men at du sier er både upresist og galt.

Det skulle stå "skjuler", ikke "skylder", bare så det er klart.

TS: Saken her er at det her er en eneste liten teknisk greie som kan vise feil av alle mulige årsaker. På min mobil står det til tider helt gale datoer på meldinger jeg har mottatt, og det tenker jeg ikke særlig over. Det kunne selvsagt problematiseres, men det er ingen grunn til å gjøre det: I de aller fleste tilfeller har det en helt uskyldig forklaring. At han ikke kan forklare hvordan dette har skjedd skulle i så fall bare mangle, han kan selvsagt ikke vite hvorfor det eventuelt vises feil dato.

Skrevet

Nope. Jeg har hatt skype selv, og alle kontakter og innstillinger for brukerkontoen velges av bruker og det er ikke noe som kan skyldes på innstillinger 3 år tilbake i tid. Kjæresten til ts har nok blokkert de to selv ganske nylig.

AnonymBruker
Skrevet

Sto det årstall i det hele tatt der?

Ja, det stod blokkert 2. Mars 2014 kl. 13:05 på dem begge. Da var jeg hos tannlegen i vært fall.

ts

Skrevet

Men har har aldri hatt dem på vennelisten sin før. Han har jo sittet med skype rett forran meg i sofaen mange ganger å vist meg forskjellige ting. Da har aldri navnet demmes vært der.

Hvorfor skulle han plutselig ha blokket dem begge to for tre måneder siden?

ts

Som faren min pleide å si når vi spurte for mye: For at du skal få noe å spørre om.

Beklager, men dette ligner veldig storm i et vannglass. Hva tror du han har gjort? Kontaktet dem begge på skype mens du var hos tannlegen? Hvor kommer utroskapen inn? Han har invitert dem over og hatt trekant med to ekser som har hver sin nye partner?

Jeg klarer bare ikke se for meg hva du tror har skjedd.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Jeg har hatt skype selv, og alle kontakter og innstillinger for brukerkontoen velges av bruker og det er ikke noe som kan skyldes på innstillinger 3 år tilbake i tid. Kjæresten til ts har nok blokkert de to selv ganske nylig.

Jeg prøvde å unblokke de for å se om det kom noe chatlogg opp, men det gjorde ikke det. Ville den vist om de hadde pratet?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Som faren min pleide å si når vi spurte for mye: For at du skal få noe å spørre om.

Beklager, men dette ligner veldig storm i et vannglass. Hva tror du han har gjort? Kontaktet dem begge på skype mens du var hos tannlegen? Hvor kommer utroskapen inn? Han har invitert dem over og hatt trekant med to ekser som har hver sin nye partner?

Jeg klarer bare ikke se for meg hva du tror har skjedd.

Jeg vet ikke, jeg tenker at han kanskje har hatt kontakt med dem for å så plutselig blokke dem begge av dårlig samvittighet? Nei, jeg har ingen anelse. Datoen de er blokkert er rett etter vi hadde vært ferie i Gran Canaria med familien.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde faktisk å blokkere meg innpå hans bruker bare for å se hva som ville stå, og da kom det opp dagens dato på blokkeringen.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...