Gå til innhold

Har du datet en du visste var voldelig?

Anbefalte innlegg

Gjest Steamboat
Skrevet

Har en bekjent som slåss omtrent hele tiden når han er ute på byen, det vet enkelte av jentene han dater også for er på utesteder han treffer dem. Han dater forøvrig en drøss med damer.

Så har du datet en du visste pleide å slåss på byen og i såfall hvorfor?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en som sloss på byen. Han vet at jeg synes det er dumt og at jeg aldri vil godta det. Han prøver å unngå det, men av en eller annen grunn begynner folk å sloss med han og hvis han begynner å forsvare seg får han fort overtaket. Jeg synes hele greia er teit og at han fint kunne løst situasjonen med å snakke. Han prøver å respektere dette og har blitt mye flinkere til å la ting ligge.

Anonymous poster hash: e1ccb...686

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri i livet. Idioti.

Når det er sagt er det andre ting ved ham som tiltrekker kvinner, det er ikke som om man vinner kvinners gunst bare fordi man er voldelig.

Anonymous poster hash: e06c3...18a
Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Hvor finner man de?

Folk som slåss på byen?

Han prøver å unngå det,

Tviler jeg på. Folk som ofte ender i slåsskam prøver ikke å unngå det uansett hva de sier.

Men visste du at han var slåsstypen før du ble sammen med han? Hvis ja, hvorfor droppet du han ikke?

Endret av Steamboat
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en som hadde sittet i fengsel for voldtekt (han var såklart uskyldig... det er jo det de alle sier).

Jeg var dum, ellers hadde jeg aldri blitt sammen med en sånn "mann".

Anonymous poster hash: d5952...140
AnonymBruker
Skrevet

Holder meg unna slike menn. De har elendige verdier og holdninger hvis de syns det er kult å sloss.

Dessuten har de nok en del problemer hvis de føler de må bruke vold for å vise seg frem

Anonymous poster hash: 126a0...8aa

Gjest Steamboat
Skrevet

Holder meg unna slike menn. De har elendige verdier og holdninger hvis de syns det er kult å sloss.

Dessuten har de nok en del problemer hvis de føler de må bruke vold for å vise seg frem

Anonymous poster hash: 126a0...8aa

Ja, og en dag har man uflaks og ender enten opp i fengsel eller på sykehus. Fyren jeg bor med, dyttet den andre personen som falt ned en trapp. Endte på rompa, men kunne like gjerne landet på bakhodet.

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har vært gjennom en del slosskamper ja, men er overhode ikke voldelig i det daglige. Veldig mange unggutter har vært igjennom en periode med hyppig slossing uten at de er voldsmenn resten av livet av den grunn. Samboeren min er i ferd med å vokse det av seg, men om han blir provosert nok kan kan nok slå ned noen fortsatt ja.

Anonymous poster hash: 75d4a...780
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ville aldri datet en som er voldelig eller som av andre grunner stadig havner i bråk og slosskamper selv om det ikke er han som tar initiativet til dem. Jeg ville aldri datet en bitterpikk heller.

Anonymous poster hash: b610a...6f4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som slåss på byen?

Tviler jeg på. Folk som ofte ender i slåsskam prøver ikke å unngå det uansett hva de sier.

Men visste du at han var slåsstypen før du ble sammen med han? Hvis ja, hvorfor droppet du han ikke?

Jeg er som regel sammen med han når han er på byen, og når han får et slag helt uprovosert av noen som "ikke liker trynet hans" og likevel prøver å ta det rolig etter det så vil jeg si han prøver å unngå det.

Som regel beskytter han sin lillebror som har et alt for stort aggresjonsproblem og som roter seg bort i alt for mye tull. Han vil ikke stå og se på broren sin bli banket opp. Selv om jeg ikke liker eller respekterer det, så kan jeg forstå ham.

Jeg visste det ja, men vi var 15 år gamle og de fleste sloss på "byen". Så lenge han er snill med meg og de rundt seg så spiller det ingen trille om han har vært en tosk på byen tidligere.

Skrevet

nei har aldri gjort det, og jeg har for lengst sluttet å tro at jeg kan forvandle noen til en bedre person.

Skrevet

Helt uaktuelt. Det kan oppstå farlige situasjoner for ham og andre. Det er hodeløst og tåpelig, og jeg hadde vært kjempeflau over ham. Jeg ville heller ikke vært sammen med en som kommer i straffeansvar og kan bli idømt fengselsstraffer. Kan han ikke kontrollere sinnet sitt vil jeg heller ikke kunne være trygg for at han ikke blir oppfarende og/eller voldelig overfor meg og evt barn.

Det finnes så mange menn som en kan stole på heller:-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

N E I !

Anonymous poster hash: 4df01...d69
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en voldelig fyr. Visste ikke at han var det før etter en stund ut i forholdet. Utad virker han snill som et lam. Snakk om å gå på en smell.

Anonymous poster hash: e2521...d5f

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Jeg er som regel sammen med han når han er på byen, og når han får et slag helt uprovosert av noen som "ikke liker trynet hans" og likevel prøver å ta det rolig etter det så vil jeg si han prøver å unngå det.

Som regel beskytter han sin lillebror som har et alt for stort aggresjonsproblem og som roter seg bort i alt for mye tull. Han vil ikke stå og se på broren sin bli banket opp. Selv om jeg ikke liker eller respekterer det, så kan jeg forstå ham.

Jeg visste det ja, men vi var 15 år gamle og de fleste sloss på "byen". Så lenge han er snill med meg og de rundt seg så spiller det ingen trille om han har vært en tosk på byen tidligere.

Du som kjenner kjæresten din så skal selvsagt ikke si du tar feil om kjæresten din. Men kjipt å tenke at man kunne gjort mer for å hindre at broren sin havnet i slåsskamper etter det har gått galt.

Takker for svar.

Endret av Steamboat
Skrevet

Nei. Fullstendig uaktuelt.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har sloss mye på byen i Oslo tidligere. Vi har vært sammen nå i 8 år og han har ikke sloss etter det og aldri vært voldelig mot meg. Han er en god mann og far.

Anonymous poster hash: ad2a4...b18

Skrevet

Nei, jeg føler ikke for å leke med ilden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...