Gå til innhold

Han lar meg ikke være i fred, og nå skal vi jobbe på samme sted.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I fjor høst datet jeg en fyr som jeg kjenner via sommerjobben hjemme i Bergen, som etter mye greier endte med at jeg ba ham la meg være i fred. (Han er 34 år gammel og jeg er 21.) Det varte en stund, men i det siste har han begynt å sende meldinger igjen. Jeg svarte kun på den ene der han spurte om jeg skulle jobbe på samme sted i sommer også, da jeg regnet med at han ikke kom til å komme tilbake i og med at han er ferdig med master og ikke hadde behov for sommerjobb da han er ganske økonomisk selvstendig. (eier leilighet, bil osv). Ellers har jeg ikke respondert på noe når han har tatt kontakt med meg. Jeg fikk nylig vite at skal jobbe på samme sted som meg likevel. Med fare for å virke innbilsk så tror jeg at mye av grunnen til at han kommer tilbake er på grunn av meg (jeg baserer det på tidligere hendelser der han feks har oppsøkt meg på jobben full midt på natten, og fulgt etter meg på byen osv). Jeg synes dette er kjempeubehagelig, blir kvalm og uvel av å tenke på det og gruer meg kjempemasse til å gå på jobb dersom vi får vakter sammen. Jeg kan ikke snakke med sjefen om dette heller.

Så mitt spørsmål er:
Hvordan skal jeg oppføre meg rundt ham? Bør jeg si ifra til han eller heve meg over det? Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal oppføre meg rundt han..

På forhånd, tusen takk for svar!!

Anonymous poster hash: e2e5f...213
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke taklet det noe særlig..
Særlig om han er litt "stalker" av seg.
Jeg ville faktisk tatt det opp med sjefen og si at "den personen kan jeg ikke jobbe med pga at han oppfører seg veldig creepy mot meg og ikke på den gode måten om du skjønner hva jeg mener *hint hint*"
Ivertfall gi ett ønske om å ikke ha samme skift som han.

Skrevet

Snakk med sjefen.

Evt. finner du noen kamerater som kan fortelle han hvor skapet står.

Skrevet

Dersom han kontakter deg bør du si rett ut at du ikke er interessert i noe kontakt utover profesjonell oppførsel på jobben. Dersom han ikke respekterer det bør du fortelle sjefen at han har tatt kontakt med deg og at det har vært uønsket fra din side og at du helst ser at du får vakter med andre enn han pga dette. Jeg tror ikke det skal bli så vanskelig å få til om arbeidsplassen er stor nok.

Skrevet

Kjipt! Håper han klarer å oppføre seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...