Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et dilemma! Jeg fyller 25 og har alltid vært elendig på å ønske meg ting. Er mye mer glad i å gi gaver enn å få. Men nå har jeg bursdag om litt over en uke og folk har begynt å spørre hva jeg ønsker meg. De sier at 25 er en stor dag og at jeg må ønske meg noe fint jeg kan ha lenge.

Pappa har mye penger og rutte med, er veldig glad i å gi gaver, men har elendig med fantasi. Han vil at jeg skal ønske meg noe sånn at han kan kjøpe det. Men jeg aner virkelig ikke hva jeg skal si. De siste årene har jeg fått klokke, iPhone, diamantsmykke osv. Nå er jeg litt tom for ideer. Hva kan jeg ønske meg der?

Samboeren min har ikke mye penger. Vi har felles økonomi hvor jeg bidrar med mesteparten. Likevel vet jeg at han ønsker å gi meg noe fint, men ikke dyrt. Også han har elendig fantasi og vil hvertfall at jeg skal gi han en pekepinn. Men jeg er helt tom for ideer altså. Hva kan jeg ønske meg av han?

I tillegg har jeg tre småsøsken som bor hos pappa som også gjerne vil gi meg noe. Men her tenker jeg bare å ønske meg noe enkelt som en sommerkjole eller enkle sko. Det er pappa som kjøper gaven for dem, men det er nok stas for dem og plukke det ut selv. Eller?

Gaver av andre er enkelt, har alltid småting som trengs hjemme i huset vårt og pengegaven blir alltid tatt imot med glede. Så der er alt på stell. Det er bare gavene fra pappa, kjæresten min og søskenene mine.

Setter veldig pris på om noen kan komme med innspill eller ideer. Og dersom jeg har satt tråden i feil forum er det bare å flytte. På forhånd takk! :)

Stine

Anonymous poster hash: 35a07...15d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med hudpleie, fotpleie, manikyr, osv?

Alltid kjekt å bli dullet litt med :)

Anonymous poster hash: 3479f...496

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenmaskin, et fint servise, krystall.

Anonymous poster hash: 30c4e...984

Skrevet

Så fint det må være å ikke finne på ting man ønsker seg... :fnise:

Skrevet

Her er ting som jeg ønsker meg/trenger, kanskje du kan få noen tips?

KitchenAid blender

Kari Traa fleecejakke

Kari Traa ullundertøy

God bodylotion (har jeg alltid behov for!)

Bøker

Pedikyrtime

Gavekort på massasje/aromaterapi/ansiktsbehandling

Favorittparfymen min

Nye øretelefoner (har ei katt som knasker i seg øretelefoner, så storforbruk av det)

Undertøy

Sommerpysj

Mummikopper (samler på de)

Treningstøy og tøy til yoga

Løpesko

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det høres ut som du egentlig har alle ting&tang du/dere trenger...

Kunne en reise være et ok ønske tror du?

En ferietur et eller annet sted?

Alternativt et fotoapprat, slik at du selv kan fange de gyldne øyeblikkene...

25 er liksom siste gangen før det begynner å bli 'bare' de runde årene som feies med brask og bram :fnise:

Og... Gratulerer så mye med dagen som kommer :)

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du egentlig har alle ting&tang du/dere trenger...

Kunne en reise være et ok ønske tror du?

En ferietur et eller annet sted?

Alternativt et fotoapprat, slik at du selv kan fange de gyldne øyeblikkene...

25 er liksom siste gangen før det begynner å bli 'bare' de runde årene som feies med brask og bram :fnise:

Og... Gratulerer så mye med dagen som kommer :)

Nei, vi trenger egentlig MASSE til hus og hjem. Vi har nettopp flyttet inn og mangler det meste av praktiske og til dels nødvendige duppeditter.

Men jeg har fått "forbud" mot å ønske meg noe praktisk og nyttig til huset. Jeg skal ønske meg noe til meg selv. Det er det jeg synes er så vanskelig. De vil jeg skal ønske meg noe jeg kan ha og minnes i årevis som er kun for meg. Det er jo helt umulig.

Vi har allerede bestilt årets ferietur, så vet ikke når dette skulle vært. Er nesten så jeg har lyst å ønske meg reisepenger, men det er nok ikke et bra nok ønske.

Er ikke så interessert i å ta bilder. Tar noen med telefonen bare. Så et kamera ville bare blitt liggende i skuffen.

Ja det er det de sier, dette er siste feiringen jeg har før jeg blir 30. Så det bør jo være en ordentlig gave.

Takk for det :) har ikke helt gått opp for meg enda at dagen nærmer seg. Tenker mer på samboers bursdag om et par måneder.

AnonymBruker
Skrevet

Her er ting som jeg ønsker meg/trenger, kanskje du kan få noen tips?

KitchenAid blender

Kari Traa fleecejakke

Kari Traa ullundertøy

God bodylotion (har jeg alltid behov for!)

Bøker

Pedikyrtime

Gavekort på massasje/aromaterapi/ansiktsbehandling

Favorittparfymen min

Nye øretelefoner (har ei katt som knasker i seg øretelefoner, så storforbruk av det)

Undertøy

Sommerpysj

Mummikopper (samler på de)

Treningstøy og tøy til yoga

Løpesko

Har blender, flis og superundertøy. Bøker leser jeg mye av og kjøper fortløpende som jeg finner en interessant. Pedikyr/manikyr osv (som også ble foreslått over) er ikke helt min greie. Har en fysisk jobb, så neglene mine er splintret og skittne etter et par timer på jobb dessverre. Parfyme og bodylotion kan jeg ikke bruke pga allergi. Alt det andre trenger jeg ikke.

Massasje kunne kanskje vært noe. Har endel vondt i rygg og nakke. Det er et godt ønske som jeg kan si til samboer. Takk :) ellers kan kanskje gode løpesko være en ide, mine er vel 7 år gamle nå.

AnonymBruker
Skrevet

Så fint det må være å ikke finne på ting man ønsker seg... :fnise:

Ikkesant. Jeg vet det høres ut som et ordentlig luksusproblem.

Tingen er at jeg fint kommer på ting vi trenger til leiligheten. Gardiner, lamper, ny støvsuger, diverse kjøkkenutstyr, oppvaskmaskin, tørketrommel, duker til bordene, litt bilder og speil. Ellers trenger hunden ny lenke og bånd. En ny vekkerklokke hadde vært fint siden jeg og samboer sliter med å stå opp om morgenen.

Men jeg har altså ikke lov til å ønske meg slike nyttige og praktiske ting, for dette skal liksom være spesielt til meg.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Da foreslår jeg at du forteller din far at du ønsker deg noen andeler i et aksjefond.

- det kan bli mye moro av det over en periode på noen år ;)

Skrevet

Jeg sliter med akkurat det samme! Haha. At det skal være så vanskelig!

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Syns det høres så rart ut at de ber deg ønske noe men så får du ikke lov å ønske deg visse ting fordi de ikke synes det er spennende nok. Ønsker du deg kjøkkenmaskin eller pengerså ønsker du deg nå det. Om de skal være så vanskelige så får de finne på no selv da som de kan overraske med. 25 er heller ingen big deal...

Endret av BettyBoop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...