Gjest Malermester Skrevet 18. juni 2004 #1 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei! - Noen her som har erfaring med Lys Antikk? Stemmer det at denne ligner på Latte? - Hva er pent til Cremefarget kjøkken og eikegulv? - Ønsker en litt mørkere beigefarge på soverom. Forslag? Takk, Takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. juni 2004 #2 Del Skrevet 18. juni 2004 Ida er veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 18. juni 2004 #3 Del Skrevet 18. juni 2004 Mørkere beige farge: Never. Varm og fin til soverom (hvertfall suveren på vårt ) Lys antikk er IKKE kremfarget. Den er mer lys grå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malemester Skrevet 18. juni 2004 #4 Del Skrevet 18. juni 2004 Takk. Skal se nærmere på både Never og Ida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 18. juni 2004 #5 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg syns elfenben er fin. Den ligner litt på den lyseste fargen på innleggene her på KG, og er varmere enn ren beige. (men kanskje ikke helt "in" lenger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. juni 2004 #6 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg syns elfenben er fin. Den ligner litt på den lyseste fargen på innleggene her på KG' date=' og er varmere enn ren beige. (men kanskje ikke helt "in" lenger )[/quote'] Jeg anbefaler ikke elfenben hvis man vil ha beige farge. Vi malte engang stuen i elefenben, og den synes jeg er altfor "gul". Hvis du ønsker beige, er nok kaffe latte bedre. Lys antikk og ida er mer grå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå