Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest internettlady
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på internett. Vi er forlovet og skal gifte oss. Hvor har dere andre møtt deres kjærester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På fest hvor vi begge var bedt gjennom en felles venn.

Gjest baby-E
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min i danmark, på håndballcup. Jeg spillte ikke hånball selv, men var bare med en venninne.

Nå har vi vært sammen i fire år. Et av åra som samboere.

:)

Skrevet

mange som blir sammen via internett. Men internett er stooooort.

Må spesifisere litt mer. For meg virker det som det er mest 14isser på slike nettsteder, eller så er det 40+ folk der.

:o

Skrevet

Vi møttes på sol-nettvenn.

Skrevet

Jeg møtte min kjære via Weepz for 2.5 år siden, og i dag er det bare 3 måneder til vi gifter oss. Hurra for internett :hjerter:

Gjest Internettlady
Skrevet

På blink kan du jo velge aldersgruppe. Kjenner mange som har møttes der.

Skrevet
Møttes på byen.

:Nikke: Hvem sier at man ikke møter mannen/ kvinnen i sitt liv på by´n?!! :hjerte:

Skrevet
Jeg møtte min kjære på gata :wink:

Wow! Lyst til å utdype?

Gjest Ethereal
Skrevet

Tja, det er ingen hemmelighet...

Jeg hadde vært ute en tur og snakket med folk, og hadde akkurat gått ut fra et utested, og var på vei ned gata (dette var midt i uka *skammeseg*).

Da var det noen idioter som fyrte av fyrverkeri midt i gata, og naturlig nok skvatt jeg. Det som skjedde, var at jeg kom i snakk med personen nærmest, og vi hadde plutselig veldig mye å snakke om.

Vi skulle tilfeldigvis i samme retning, og tilslutt ble vi stående å prate LENGE på et gatehjørne, i ti grader minus. Vi utvekslet telefonnumre, og møttes noen dager senere. The rest is history...

Ti måneder senere kjøpte vi leilighet.

Det hele ligger nå nesten to år tilbake i tid :)

Skrevet
Tja, det er ingen hemmelighet...

Jeg hadde vært ute en tur og snakket med folk, og hadde akkurat gått ut fra et utested, og var på vei ned gata (dette var midt i uka *skammeseg*).

Da var det noen idioter som fyrte av fyrverkeri midt i gata, og naturlig nok skvatt jeg. Det som skjedde, var at jeg kom i snakk med personen nærmest, og vi hadde plutselig veldig mye å snakke om.

Vi skulle tilfeldigvis i samme retning, og tilslutt ble vi stående å prate LENGE på et gatehjørne, i ti grader minus. Vi utvekslet telefonnumre, og møttes noen dager senere. The rest is history...

Ti måneder senere kjøpte vi leilighet.

Det hele ligger nå nesten to år tilbake i tid :)

Wow.. Ikke værst :wink:

Gjest tusjen
Skrevet

Vi traff hverandre på nettet for en god del år siden..

tusjen

Skrevet

Vi møttes på møteplassen på internett og har vært sammen i 7 mnd

Skrevet

Møtte min kjære da vi skulle øve på en sang som vi skulle synge og spille neste dag i min tantes bryllup. Dette var i romjula 1996 og om en uke og en dag skal vi giftes!

Skrevet

kjæresten min sjekka meg opp når jeg jobbet i baren på parki har vært sammen i ca 2år.

Skrevet

Våre telt var tilfeldigvis naboer på en festival for 6 år siden...

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...