Gjest internettlady Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 Jeg møtte kjæresten min på internett. Vi er forlovet og skal gifte oss. Hvor har dere andre møtt deres kjærester?
*Emma* Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 På fest hvor vi begge var bedt gjennom en felles venn.
Gjest baby-E Skrevet 18. juni 2004 #3 Skrevet 18. juni 2004 Jeg møtte kjæresten min i danmark, på håndballcup. Jeg spillte ikke hånball selv, men var bare med en venninne. Nå har vi vært sammen i fire år. Et av åra som samboere.
Icy Skrevet 18. juni 2004 #4 Skrevet 18. juni 2004 mange som blir sammen via internett. Men internett er stooooort. Må spesifisere litt mer. For meg virker det som det er mest 14isser på slike nettsteder, eller så er det 40+ folk der. :o
nessi Skrevet 18. juni 2004 #7 Skrevet 18. juni 2004 Jeg møtte min kjære via Weepz for 2.5 år siden, og i dag er det bare 3 måneder til vi gifter oss. Hurra for internett
Gjest Internettlady Skrevet 18. juni 2004 #8 Skrevet 18. juni 2004 På blink kan du jo velge aldersgruppe. Kjenner mange som har møttes der.
la Flaca Skrevet 18. juni 2004 #9 Skrevet 18. juni 2004 Møttes på byen. Hvem sier at man ikke møter mannen/ kvinnen i sitt liv på by´n?!!
-Fisken- Skrevet 18. juni 2004 #11 Skrevet 18. juni 2004 Jeg møtte min kjære på gata Wow! Lyst til å utdype?
Gjest Ethereal Skrevet 18. juni 2004 #13 Skrevet 18. juni 2004 Tja, det er ingen hemmelighet... Jeg hadde vært ute en tur og snakket med folk, og hadde akkurat gått ut fra et utested, og var på vei ned gata (dette var midt i uka *skammeseg*). Da var det noen idioter som fyrte av fyrverkeri midt i gata, og naturlig nok skvatt jeg. Det som skjedde, var at jeg kom i snakk med personen nærmest, og vi hadde plutselig veldig mye å snakke om. Vi skulle tilfeldigvis i samme retning, og tilslutt ble vi stående å prate LENGE på et gatehjørne, i ti grader minus. Vi utvekslet telefonnumre, og møttes noen dager senere. The rest is history... Ti måneder senere kjøpte vi leilighet. Det hele ligger nå nesten to år tilbake i tid
-Fisken- Skrevet 18. juni 2004 #14 Skrevet 18. juni 2004 Tja, det er ingen hemmelighet... Jeg hadde vært ute en tur og snakket med folk, og hadde akkurat gått ut fra et utested, og var på vei ned gata (dette var midt i uka *skammeseg*). Da var det noen idioter som fyrte av fyrverkeri midt i gata, og naturlig nok skvatt jeg. Det som skjedde, var at jeg kom i snakk med personen nærmest, og vi hadde plutselig veldig mye å snakke om. Vi skulle tilfeldigvis i samme retning, og tilslutt ble vi stående å prate LENGE på et gatehjørne, i ti grader minus. Vi utvekslet telefonnumre, og møttes noen dager senere. The rest is history... Ti måneder senere kjøpte vi leilighet. Det hele ligger nå nesten to år tilbake i tid Wow.. Ikke værst
Gjest tusjen Skrevet 18. juni 2004 #16 Skrevet 18. juni 2004 Vi traff hverandre på nettet for en god del år siden.. tusjen
nat26 Skrevet 18. juni 2004 #17 Skrevet 18. juni 2004 Vi møttes på møteplassen på internett og har vært sammen i 7 mnd
Isiselin Skrevet 18. juni 2004 #18 Skrevet 18. juni 2004 Møtte min kjære da vi skulle øve på en sang som vi skulle synge og spille neste dag i min tantes bryllup. Dette var i romjula 1996 og om en uke og en dag skal vi giftes!
betty boo Skrevet 18. juni 2004 #19 Skrevet 18. juni 2004 kjæresten min sjekka meg opp når jeg jobbet i baren på parki har vært sammen i ca 2år.
Malou Skrevet 18. juni 2004 #20 Skrevet 18. juni 2004 Våre telt var tilfeldigvis naboer på en festival for 6 år siden... Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå