Gå til innhold

Kokosolje som hårkur?

Chocoholic

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tetter ikke kokosoljen igjen avløpene i dusjen og vasken?

Anonymous poster hash: 90a60...b73
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funker smoooth :) Fordel det i hårtuppene, slik at resten ikke blir fett..Håret mitt ble veldig mykt og fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS skriver at dette er økonomisk, men er det egentlig det? Synes kokkosolje er dyrt. Bør det forresten være extra virgin kokkosolje? Må prøve det! :) Bruker kun kokkosolje til mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hårkur fra f. eks Redken koster nesten 500 kr, og en boks cocosa koster rundt 200 kr. Sikkert enda billigere om du finner det på iHerb, eller lignende. Dessuten så er oljen drøyere i bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS skriver at dette er økonomisk, men er det egentlig det? Synes kokkosolje er dyrt. Bør det forresten være extra virgin kokkosolje? Må prøve det! :) Bruker kun kokkosolje til mat.

Jeg kjøpte kokosolje fra en innvandrersjappe. Den kostet 33 kr. Håret ble mykt og mye mindre frizzy.

Anonymous poster hash: f90a4...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hårkur fra f. eks Redken koster nesten 500 kr, og en boks cocosa koster rundt 200 kr. Sikkert enda billigere om du finner det på iHerb, eller lignende. Dessuten så er oljen drøyere i bruk :)

Om du kjøper den i salong ja ;) hehe, tror jeg skal kjøpe en til kun hår og hud iallefall :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du kjøper den i salong ja ;) hehe, tror jeg skal kjøpe en til kun hår og hud iallefall :laugh:

Jepp, salongprisene er høye :O Finner nok noe billigere på nett! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg sov med kokosolje i håret i natt. Tok i hodebunnen også siden jeg googlet litt på nettet å leste at det var bra for tørr hodebunn osv.. Vasket håret i dag med shampo to ganger og balsmam i tuppene, men det var ikke nok :/ Håret set så fett ut. Får bare vaske det på nytt da? Leser her at andre har måttet vaske det flere ganger, jaja:)

Anonymous poster hash: b3f01...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kokosoljen går vel hvertfall ut etter neste vask?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen? Skal jeg bare vaske igjen med shampo mange ganger? Skal på date i kveld. Kan ikke ha fett hår fullt av kokosolje!!:(:( Typisk meg dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen? Skal jeg bare vaske igjen med shampo mange ganger? Skal på date i kveld. Kan ikke ha fett hår fullt av kokosolje!! :(:( Typisk meg dette her..

Du må ha i sjampo og massere godt inn før du væter håret, ellers kan det bli vanskelig å vaske ut oljen. Bruk gjerne en vanlig sls-sjampo uten silikon og "pleiende ingredienser", eller en rensesjampo, så blir det fortere rent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...