Gå til innhold

Skjorte fra Gant eller Ralph Lauren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For kvinner, hva ville dere valgt?

Anonymous poster hash: a7599...bc0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene

Anonymous poster hash: 37e19...178

• Liker 4
Skrevet

Veldig glad i Oxford-skjortene fra Ralph Lauren :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du? Har du tenkt til å kjøpe? :)

Kommer an på kroppsformen din, og hvilken type skjorte du kjøper fra de forskjellige merkene. Opplever at Ralph Lauren blir for lang for meg, når jeg ikke er veldig høy. Så da bruker jeg det ofte om sommeren så jeg knepper opp alle knappene og bruker en singlet under, får en litt sånn laidback stil. Og jeg opplever at Gant er mye bedre på snittet. Og den sitter også mye bedre på! Men Ralp Lauren har mye bedre utvalg, med tanke på farger osv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du? Har du tenkt til å kjøpe? :)

Kommer an på kroppsformen din, og hvilken type skjorte du kjøper fra de forskjellige merkene. Opplever at Ralph Lauren blir for lang for meg, når jeg ikke er veldig høy. Så da bruker jeg det ofte om sommeren så jeg knepper opp alle knappene og bruker en singlet under, får en litt sånn laidback stil. Og jeg opplever at Gant er mye bedre på snittet. Og den sitter også mye bedre på! Men Ralp Lauren har mye bedre utvalg, med tanke på farger osv.

Takk for tips! Ja, jeg ønsker å kjøpe et par av de klassiske. :) Har en kroppsform som kan bære "alle" plagg, strl. 34/XS, samt 170 cm høy. -TS

Skrevet

Takk for tips! Ja, jeg ønsker å kjøpe et par av de klassiske. :) Har en kroppsform som kan bære "alle" plagg, strl. 34/XS, samt 170 cm høy. -TS

Du er nå heldig med høyden! Da de fleste plagg kler deg, med tanke på lengden osv. Så da ville jeg gått for Ralph Lauren :)

Skrevet

Har både Gant og RL, og syns ikke det er så stor forskjell :)

Skrevet

Jeg foretrekker RL. Gant blir for kort for meg. (lang overkropp :-/ )

Skrevet

Foretrekker de fra RL, veldig fine å ha under en genser om vinteren.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er også veldig glad i Ralph Lauren sine skjorter :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Både Gant og RL lager helt ok dameskjorter.

Jeg har vel flest RL skjorter når jeg tenker meg om. Også RL kommer i ulike lengder. Også jeg med min lange rygg har en RL som er l-a-n-g.

Gant er nok det merket som er aller minst 'hypet' av de to, selv RL i dameutgavene er så nøytrale at det går helt fint.

RL sine silkeskjorter er en liten drøm med sin tykke silke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...