AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 For kvinner, hva ville dere valgt? Anonymous poster hash: a7599...bc0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Ingen av deleneAnonymous poster hash: 37e19...178 4
Solobrus Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Veldig glad i Oxford-skjortene fra Ralph Lauren 1
Skilpadden Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor spør du? Har du tenkt til å kjøpe? Kommer an på kroppsformen din, og hvilken type skjorte du kjøper fra de forskjellige merkene. Opplever at Ralph Lauren blir for lang for meg, når jeg ikke er veldig høy. Så da bruker jeg det ofte om sommeren så jeg knepper opp alle knappene og bruker en singlet under, får en litt sånn laidback stil. Og jeg opplever at Gant er mye bedre på snittet. Og den sitter også mye bedre på! Men Ralp Lauren har mye bedre utvalg, med tanke på farger osv.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor spør du? Har du tenkt til å kjøpe? Kommer an på kroppsformen din, og hvilken type skjorte du kjøper fra de forskjellige merkene. Opplever at Ralph Lauren blir for lang for meg, når jeg ikke er veldig høy. Så da bruker jeg det ofte om sommeren så jeg knepper opp alle knappene og bruker en singlet under, får en litt sånn laidback stil. Og jeg opplever at Gant er mye bedre på snittet. Og den sitter også mye bedre på! Men Ralp Lauren har mye bedre utvalg, med tanke på farger osv. Takk for tips! Ja, jeg ønsker å kjøpe et par av de klassiske. Har en kroppsform som kan bære "alle" plagg, strl. 34/XS, samt 170 cm høy. -TS Anonymous poster hash: a7599...bc0
Skilpadden Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Takk for tips! Ja, jeg ønsker å kjøpe et par av de klassiske. Har en kroppsform som kan bære "alle" plagg, strl. 34/XS, samt 170 cm høy. -TS Anonymous poster hash: a7599...bc0 Du er nå heldig med høyden! Da de fleste plagg kler deg, med tanke på lengden osv. Så da ville jeg gått for Ralph Lauren
skyflakes Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Har både Gant og RL, og syns ikke det er så stor forskjell
hagegnom Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Jeg foretrekker RL. Gant blir for kort for meg. (lang overkropp :-/ )
Safiye Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Foretrekker de fra RL, veldig fine å ha under en genser om vinteren.
kills Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 Jeg er også veldig glad i Ralph Lauren sine skjorter
Gjest Lille-pus Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 Både Gant og RL lager helt ok dameskjorter. Jeg har vel flest RL skjorter når jeg tenker meg om. Også RL kommer i ulike lengder. Også jeg med min lange rygg har en RL som er l-a-n-g. Gant er nok det merket som er aller minst 'hypet' av de to, selv RL i dameutgavene er så nøytrale at det går helt fint. RL sine silkeskjorter er en liten drøm med sin tykke silke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå