Gå til innhold

Når gutten er stresset eller nervøs når dere snakker sammen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket med en jente jeg er litt betatt av i dag og ble stresset og nervøs når vi snakket sammen. Normalt pleier jeg ikke å stresse, men jeg gjør det med henne. Vi har snakket sammen før også for lenge siden og jeg stresset like mye da som jeg gjorde i dag, men det virker ikke som hun bryr seg. Tvert i mot virket det som hun synes det er litt søtt :P Selv tenker at jeg må ha sett helt løk ut, men hun spurte noen spørsmål som ga inntrykk av at hun er litt interessert :fnise:

Synes dere det er søtt når gutten stresser og er litt nervøs når han kommer bort?

Anonymous poster hash: 966fe...433
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det kan være veldig sjarmerende! :)

Anonymous poster hash: 27f41...3ef
  • Liker 2
Skrevet

Hvis jeg liker gutten syns jeg det er kjempe søtt, liker jeg han ikke finner jeg det bare irriterende.

Gjest Leo Nardo
Skrevet (endret)

Jeg har av en eller annen grunn en oppfatning at dette er noe menn mindre blir tilgitt for, mens hos kvinner er det utelukkende sjarmerende. Men som kvinnene her alt har intimert, er vel dette noe som er positivt om hun alt liker deg.

Men vil en kvinne bli tiltrukket av en mann hun ikke kjenner om han er tydelig nervøs? Er vel ulike svar her også.

Om en kvinne er nervøs rundt meg opplever jeg det kun som søtt. Får lyst til å bare klemme henne inntil meg og si "Det er ok. Du trenger ikke være nervøs rundt meg."

:)

Endret av Leo Nardo
  • Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

Spørs om jeg liker ham tilbake, og om hvor nervøs han er.

AnonymBruker
Skrevet

absolutt! er så koselig når man merker at han virkelig liker deg :fnise:

Anonymous poster hash: e592b...da3
Skrevet

Hvis jeg liker gutten syns jeg det er kjempe søtt, liker jeg han ikke finner jeg det bare irriterende.

Enig.

Skrevet

Hvis jeg liker en gutt,og har greid å gjøre han nervøs på en god måte, så er det jo bare positivt. Det viktigste er å like gutten,og at det er åpenbart hvorfor han er nervøs.

Skrevet

Jeg har av en eller annen grunn en oppfatning at dette er noe menn mindre blir tilgitt for, mens hos kvinner er det utelukkende sjarmerende. Men som kvinnene her alt har intimert, er vel dette noe som er positivt om hun alt liker deg.

Men vil en kvinne bli tiltrukket av en mann hun ikke kjenner om han er tydelig nervøs? Er vel ulike svar her også.

Om en kvinne er nervøs rundt meg opplever jeg det kun som søtt. Får lyst til å bare klemme henne inntil meg og si "Det er ok. Du trenger ikke være nervøs rundt meg."

:)

Om han virker som en ålraight kar så er det ikke noe problem.

Skrevet

Slik er det jo som regel å være betatt! Koselig, lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...