Chizue Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Når jeg var yngre, så husker jeg at jeg hadde ordentlig girl crush på "Blue" Særlig på Duncan James /sukk Husker at denne sangen var min favoritt... 1
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Jeg digget TIDLIGERE Keane, Dr. bombay, 50 cent, tro det eller ei.. Off..
Sapientia Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 New Kids On The Block, og Return. Men Return liker jeg fortsatt
Gjest Kvinneline Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Ingen som likte Busted? Elsket de gutta <3 Jo! Elsket busted! Husker jeg "lette" etter de overalt da vi i 10ende var på klassetir i London
Sillicious Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Uff.. Husker jeg likte Gwen Stefani, Madonna, Bomfunk MC's (jeg danset da, men var også glad i musikken, ja..), Bertine Zetlitz..
Zidji Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 Jo! Elsket busted! Husker jeg "lette" etter de overalt da vi i 10ende var på klassetir i London haha! Fikk du noen gang sett konsert med de?
Gjest Kvinneline Skrevet 19. juni 2014 #14 Skrevet 19. juni 2014 haha! Fikk du noen gang sett konsert med de? Nei
Gjest egelkotten Skrevet 19. juni 2014 #16 Skrevet 19. juni 2014 Ikke jeg heller. Knust drøm True story, jeg var på konsert med McBusted (Busted og McFly) i Manchester nå i mai. Det var noe av det festligste jeg har vært med på. Charlie er da desverre ikke med, han var jo virkelig den -eneste- som kunne synge av de gutta der. Men det var slagere på rad og virkelig helt topp! Mener de spiller i Hyde Park i juli en gang, samme konsert som Backstreet Boys, om det frister! Jeg måtte faktisk registrere meg på Kvinneguiden for å si dette, haha.
Zidji Skrevet 19. juni 2014 #18 Skrevet 19. juni 2014 True story, jeg var på konsert med McBusted (Busted og McFly) i Manchester nå i mai. Det var noe av det festligste jeg har vært med på. Charlie er da desverre ikke med, han var jo virkelig den -eneste- som kunne synge av de gutta der. Men det var slagere på rad og virkelig helt topp! Mener de spiller i Hyde Park i juli en gang, samme konsert som Backstreet Boys, om det frister! Jeg måtte faktisk registrere meg på Kvinneguiden for å si dette, haha. Nei tuller du! Holder de på fortsatt?! Jøsses. Synd med Charlie da, han var min favoritt. Gud så fin jeg syntes han var Men det er stilig han har gått over til litt mer hardrock. Han kler det egentlig med den stemmen.
Gjest Belle âme Skrevet 19. juni 2014 #19 Skrevet 19. juni 2014 Green day, like de litt nå og da,så likte eg Jonas brothers bare på grunn av den ene fyren.
niccoline Skrevet 19. juni 2014 #20 Skrevet 19. juni 2014 Likte East 17 Oi oi.. Nå føler jeg meg GAMMEL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå