brunsaus123 Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har planer om å ta med kjæresten min på noe gøy mandag 16 juni eller andre dager den uken. Valgene heller mellom Fårup sommerland eller Bø Sommerland. Jeg bor 2 timers kjøring unna bø, like langt unna fårup om man trekker ifra de 3 timene med ferge over til Danmark. Jeg var i bø for 7 år siden og det var helt greit, men fårup har jeg ikke vært i siden jeg var 5! Noen som har vært i begge i det siste og kan anbefale??
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Jeg synes helt klart at Fårup er den kjekkeste parken. Mye mer å gjøre for unge voksne. Det eneste negative er at det er lengre til Fårup enn til Bø. Så det spørs hva dere setter høyest Avstand eller gøy-nivå? Edit: Så forresten at Bø sommarland har tatt seg opp litt. En del mer ting å gjøre der nå, kontra for ti år siden når jeg var der. Men, jeg setter fortsatt knapp på Fårup Endret 6. juni 2014 av Lady.In.Heels
Lolita26 Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Fårup heilt klart Meir karuseller for oss voksne også.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Uten tvil Fårup. Anonymous poster hash: 5a378...8c0
Gjest Elseby13 Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Bø er herlig med masse flotte attraksjoner. Eneste minus er at nesten alt er vannrelatert. Det må være knallvær ellers blir det litt kjølig å løpe rundt i våt badedrakt hele dagen....
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Er jo flere muligheter også. Legoland, Hunderfossen, Hundrefryd, Billigeparken i Kristiansand.. Anonymous poster hash: 6eac9...4d2
Gjest Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Fårup :D Syntes Bø er kjedelig og alt er til vann, i Fårup er det jo litt annet også
brunsaus123 Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2014 Then Fårup it is takk for hjelp alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå