AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Dersom en fyr er interessert i en jente han har data en stund, tenker han over hvor ofte han tar kontakt? Er det slik at menn holder igjen for å ikke virke for desperate selv om de er veldig interessert? Anonymous poster hash: b6d25...f87
Gjest .-L-. Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Ja, tenker på å ikke virke for desperat. Hvis jenten ikke svarer eller tar initiativ etter hvert tenker jeg at hun ikke er interessert. Da sender jeg ikke mange meldinger. Endret 5. juni 2014 av .-L-. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Vet ikke hva som er vanlig men jeg tenker ikke om de virkelig vil noe med jenta. Min tenkte vertfall ikke over det før når han var forelska. Er forsatt han som ringer/sender først 90 prosent av tiden Men så har han kapra drømmedama si (ikke mine ord haters). Anonymous poster hash: a5a0e...124
Cascade Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Er der noen regel for hvor ofte man skal ta kontakt da? En gang om dagen er mas, en gang i uken da er man lat eller ikke interessert? Hallo....
Mango Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Er der noen regel for hvor ofte man skal ta kontakt da? En gang om dagen er mas, en gang i uken da er man lat eller ikke interessert? Hallo.... Er dessverre ikke det! Med de fleste gutter som har vært interessert i meg, så har en melding i uka vært langt i overkant, og føltes som veldig masete, MEN da har jeg ikke vært interessert tilbake. Da jeg fikk kontakt med sambo, så føltes en dag uten meldinger som en evighet. Tror du bare må se det ann på responsen du får tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå