Gjest Brokenrose83 Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 Jeg er fortsatt så utrolig glad i eksen min, føles som om han er kjærligheten min. Jeg har aldri følt liknende. Men han vil ikke ha meg tilbake. Vi møttes nylig, og det ble til at vi kyssa og lå sammen. Jeg vet at han følte noe for meg også den kvelden og natta, det merka jeg på måten han var på. Han var øm og kjærlig. Men han vil ikke ha meg tilbake fordi vi bor langt unna hverandre. Men han sa at det føltes fint å holde rundt og kysse meg og at jeg er spesiell. Så hvordan skal jeg klare å leve uten den jeg er glad i? Det er kun han for meg! Og det vil alltid være han for meg. Ingen kan måle seg med han!
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 Om han følte det samme som deg, hadde ikke avstanden betydd noe. Er følelsene riktig ordner man slik at man kan være sammen. Kjæresten min bodde også langt unna meg, nå har han flyttet hit. Alt kan ordnes hvis man ønsker det sterkt nok..
Gjest lurven Skrevet 18. juni 2004 #3 Skrevet 18. juni 2004 detgjelder bare å komme seg videre. du vil treffe en ny som også er bra. jeg tror nok de aller fleste har vært forelska i en de ikke kan få
Gjest GreenSky Skrevet 18. juni 2004 #4 Skrevet 18. juni 2004 At en mann er øm og kjærlig i senga, behøver ikke bety noe mer en det, desverre.
Undrende mann Skrevet 18. juni 2004 #5 Skrevet 18. juni 2004 Om han følte det samme som deg, hadde ikke avstanden betydd noe. Er følelsene riktig ordner man slik at man kan være sammen. Kjæresten min bodde også langt unna meg, nå har han flyttet hit. Alt kan ordnes hvis man ønsker det sterkt nok.. Dette utsagnet er vel både riktig og galt..... Selv om man har de rette følelsene for et annet menneske kan det være at avstand betyr noe! Det er ikke alle som er tilfreds med et liv og et forhold hvor man møtes en gang iblant. Jeg for min del ønsker å dele hverdagene med den jeg elsker. Hvis min kjæreste ikke delte det ønsket tror jeg ikke det kunne bli noe uansett hvor glad vi var i hverandre. Så er jo selvsagt spørsmålet hvorfor dere ikke flytter nærmere hverandre. Og det er i ugangspunktet like rimelig at begge er innstilt på å flytte på seg med mindre det er spesielle forhold som tilsier noe annet. Følelsene hans kan være ekte nok, men det kreves vel fleksibilitet fra begge for å komme nærmere hverandre.
Undrende mann Skrevet 18. juni 2004 #6 Skrevet 18. juni 2004 Og i verste fall får du trøste deg med de velkjente ordene: "Kan man ikke få den man elsker så får man elske den man får"
Melissa Gioberti Skrevet 20. juni 2004 #7 Skrevet 20. juni 2004 Mener du Undrende mann, at vi da bare skal ta den personen som plutselig bare står foran oss å elske den, bare fordi vi ikke fikk den vi elsket? Jeg synes man skal gå for den man elsker. Og vil ikke den, kan man jo finne en ny utvalgt å elske. Men man skal vel ikke bare ta imot det som kommer? :o
Arkana Skrevet 20. juni 2004 #8 Skrevet 20. juni 2004 At en mann er øm og kjærlig i senga' date= behøver ikke bety noe mer en det, desverre. Så sant, så sant.
Undrende mann Skrevet 20. juni 2004 #9 Skrevet 20. juni 2004 Mener du Undrende mann, at vi da bare skal ta den personen som plutselig bare står foran oss å elske den, bare fordi vi ikke fikk den vi elsket? Jeg synes man skal gå for den man elsker. Og vil ikke den, kan man jo finne en ny utvalgt å elske. Men man skal vel ikke bare ta imot det som kommer? :o Hvis du leste innlegget mitt ovenfor, og skjønner litt humor, kjenner noen fraser fra litteraturen og enkelte ordtak forstår sikkert du også at det er ikke mitt hovedanliggende. :-? Noen her sa at det kunne ikke være skikkelig kjærlighet hvis ikke HAN flyttet - det var ihvertfall slik jeg oppfattet det (med alle mulige forbehold)..... Det syns jeg er å trekke forhastede og litt lettvinte konklusjoner. Jeg påpeker jo at det avhenger både av hvorvidt det har høy prioritet fra begge å komme nærmere hverandre geografisk og av en viss fleksibilitet fra begges side. Funker ikke det, så får hun heller komme over ham og holde øynene åpne for den neste store kjærligheten. Mangea av oss kan nok bekrefte at det faktisk kan finnes flere store kjærligheter - ikke nødvendigvis kun Den Ene Rette..... Det var poenget mitt. Tok du det nå???
Melissa Gioberti Skrevet 21. juni 2004 #10 Skrevet 21. juni 2004 Selvfølgelig. Jeg tok det første gangen.. Jeg mener likevel at mannen skal anstrenge seg mer enn han gjorde i tilfellet over her. Hvis det er den helt store kjærligheten mener jeg en av dem burde ha flyttet til den andre. I kjærlighet må man gjøre slike forsakelser. Jeg synes virkelig ikke det holder med å sitte å vente på gjerdet med en avventende "på gress"- holdning. Stolthet er ikke den fremste egenskapen i forbindelse med den store kjærligheten. Så kanskje dette ikke var the one da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå