Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man leie ut til studenter i en blokk? Har lyst til å leie leiligheten min som er i en blokk til studenter. Ett rom til hver, går det og er det vanlig?

Anonymous poster hash: bae21...662
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Detv går helt fint,og er ikke uvanlig :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det borettslag er fremleie ikke lov uten styregodkjennelse.

Anonymous poster hash: 86b89...b87
  • Liker 1
Skrevet

Du kan leie ut uten styregodkjennelse HVIS du bor i leiligheten selv. Om du skal leie ut hele så må du ha godkjennelse fra styret.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg et gammelt hus/leilighet som du kan pusse opp. og ser potensiale i. Kan tjene godt på sånt. Sånt kan du få for en billig penge om det ikke er andre som ser potensiale :) kjøpe et ny oppusset hus eller leilighet vil som regel gå for takst eller over takst. Så kikk på nette etter noe og gå på visning endel ganger før du kjøper :)

Anonymous poster hash: 5e388...c4a
AnonymBruker
Skrevet

Hva om det er andel leilighet, el sånn rekkehus? Ser på sånne, men med felleskostnader.

AnonymBruker
Skrevet

Hva om det er andel leilighet, el sånn rekkehus? Ser på sånne, men med felleskostnader.

Andelsleiligheter er vel som regel et borettslag og derfor omfattet av borettslagsloven så da er disse også begrenset med tanke på utleie. (dvs. bo der minst et år før man kan leie ut selv)

Anonymous poster hash: 7627f...07a

AnonymBruker
Skrevet

Så det kan hende dem sier ja at jeg kan leie ut? Men da må jeg ha bodd der i 1 år? Og jeg har ikke kjøpt den lille plassen enda, men må nevne det med at jeg vil leie ut FØR, jeg kjøper?

AnonymBruker
Skrevet

Du bør virkelig sette deg inn i regelverkene....

Anonymous poster hash: 7bb66...699
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gått for noe enda, derfor driver å spør her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...