Gjest Malama Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 På mandag har jeg og min samboer vært sammen i 3 år. Jeg har et lite ønske om å gi ham en liten ting, noe søtt, men ikke noe dyrt. Han har bursdag bare ei lita uke etterpå, da skal han få en "skikkelig gave", men dette skal mer bare være en oppmerksomhet for å vise hvor stor pris jeg setter på ham, omtanke... Men... jeg aner ikke HVA! Noen gode forslag?
Gjest Brunhilde unplugged Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 Jeg er så barnslig, så jeg ville nok valgt en liten bamse og en rose...
Gjest Malama Skrevet 18. juni 2004 #3 Skrevet 18. juni 2004 Mm.. vært inne på tanken om blomster jeg også. Men jeg hadde litt tenkt at dette var noe jeg skulle gi ham på senga mandag morgen, og i så fall må jeg jo lagre (og gjemme, og ikke ta livet av) rosa i helga uten at han finner den (Vi skal rydde i helga) og siden han ikke skal vite at jeg skal kjøpe noe, helst kjøpe det på vei hjem fra jobb i dag, for ellers må jeg finne en unnskyldning for å dra til byen i morgen.... Men.. mulig jeg plukker med meg blomster hjem fra jobb på mandag da. (Egentlig håper jeg jo at han tar gjør det da....) Vi får se... har noen timer å tenke på...
Gjest baby-E Skrevet 18. juni 2004 #4 Skrevet 18. juni 2004 Du kan jo lage et personlig gavekort, eller noe. Med f.eks valgfri masasje i en time, eller noen i den duren....
Gjest GreenSky Skrevet 18. juni 2004 #5 Skrevet 18. juni 2004 Har du tatt vare på noe fra den første daten, eller noe da dere var skikkelig nyforelska? En kinobillett, f.eks. Hva med å ramme den inn og tegne hjerter rundt. Eller ramme inn et søtt bilde av dere to. Eller bak en kake.
Gjest Malama Skrevet 18. juni 2004 #6 Skrevet 18. juni 2004 Han har et gavekort, ett klippekort, med massasje som han fikk for et halvt år siden (med gyldighet til 30. juni) som han har brukt to av ti ganger... så han kan heller få en oppfordring til åbruke det kanskje... Vi... vi "datet" aldri vi. Første gangen vi var på kino sammen hadde vi vært sammen et par måender, vi hadde truffet hverandres familie... Så.. jeg er litt blank på hva det skulle være....
Gjest GreenSky Skrevet 18. juni 2004 #7 Skrevet 18. juni 2004 Skriv et romantisk kort/brev om hvorfor du elsker han. :D
Gjest Chica. Skrevet 20. juni 2004 #9 Skrevet 20. juni 2004 Hva med en invitasjon på middag på favorittrestauranten deres? Hvis dere ikke allerede har planer om å ut å spise da!
Arkana Skrevet 20. juni 2004 #10 Skrevet 20. juni 2004 Gavekort på massasje fra deg selv, en god hjemmelaget middag med dessert, brenn en CD med sanger han ville like.
Gjest Malama Skrevet 20. juni 2004 #11 Skrevet 20. juni 2004 Vi har ingen favorittresturant faktisk, vi spiser nesten aldri ute. Det skal vi heller ikke i morgen, vi har planlagt hva vi skal ha til middag, som vi skal lage når vi kommer hjem fra jobb. Ikke noe sånn "hyperromantisk", men noe vi ikke har til vanlig. Om morgenen får han et krus med et hjerte på, kaffentrakteren skal jeg (om jeg klarer det uten at han merker det da) gjøre klar i kveld så det bare erå trykke på knappen, så serverer jeg ham nytrekket kaffe, og lovehearts, som er en "gjenganger" for oss når jeg skal gi ham søte gaver, eller motsatt. Også skal jeg skrive noen ord om hvor mye han betyr for meg. Det er tanken som teller nemlig i denne sammenheng. Jeg vet at vi ikke trenger flere krus, og jeg vet at det jeg valgte er litt jentete, med rosa hjerte og sånn, men tanken er rett og slett "nytrukket kaffe i et hejrtekrus" for å vise min kjærlighet, og det var bare en slik tanke jeg ville ha frem. Jeg fant ikke den ideele gave.. men dette er slik det ble
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå