AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 I vinter så var det en gutt så helt ut av det blå skreiv til meg på fb. Han synes jeg virka som ei trivelig jente og han hadde lyst til å bli kjent med meg. Jeg synes det var hyggelig men samtidig så var jeg skeptisk og synes dette var helt rart! Men vi møttes og vi begynte med et godt vennskap helt til han spurte meg om han hadde tenkt på om det kunne bli noe mellom oss to. Det hadde jeg selvsagt ikke, og jeg hadde heller ikke noe lyst til å miste han som en venn. Fordi han er en mann med et utrolig stort hjerte. Det er ikke mange som er så storsinnet som han. Dessuten så hadde jo jeg aldri sett på han på den måten. Men siden jeg har vært singel så lenge, var glad i han, vi hadde det hyggelig sammen, og jeg følte at jeg kunne snakke med han om absolutt alt så tenkte jeg at det er jo kanskje vert en sjanse. Så da gjorde vi det. Det har vært mye frem og tilbake fra hans side. Jeg skal helt ærlig si at jeg har ikke og jeg er heller ikke forelsket men selvfølgelig når vi begynte å tulle det til slik så kom jo håp og drømmer om en fremtidig kjærest. Men nå er det slik at han har funne ut at det ikke er så bra at vi holder på med det der, og det han kan tilby meg er et vennskap. Fryktelig leit synes jeg, for da går liksom mine håp og drømmer bort. Ønske om å være den spesielle faller også bort. Men han er en fantastisk mann på mange måter. han betyr mye for meg og jeg har jo et utrolig stort ønske om at han skal være inn i live mitt. Er det noen her inne som har erfaring fra å være venner til å date til å gå tilbake til å være venner? Hvordan funket det evt for deg? Jeg har heller aldri hatt en guttevenn så jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han... Jeg vil gjerne høre om andres erfaringer dersom det er noen som har det.. Anonymous poster hash: 570be...0c3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Ja og vi er venner den dag i dag Hvordan er forholdet mellom dere i dag? Snakker dere ofte sammen? Møtes dere ofte? Hva hvis dere ser på film, sitter dere på hver sin side av sofaen? Anonymous poster hash: 570be...0c3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Ja har prøvd det, det funket dårlig. Hvorfor det? Anonymous poster hash: 570be...0c3
Apehjerne Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Hvordan er forholdet mellom dere i dag? Snakker dere ofte sammen? Møtes dere ofte? Hva hvis dere ser på film, sitter dere på hver sin side av sofaen? Anonymous poster hash: 570be...0c3 Som sagt vi er venner. Vi snakker relativt ofte sammen. Vi setter oss slik i sofaen som faller seg naturlig. Vi sitter ikke oppi hverandre. Vi er som sagt bare venner. Når det er sagt kan du bare glemme å ha et vennskap med han før følelsene dine for han er borte Endret 6. juni 2014 av Apehjerne
Gjest lurven Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 570be...0c3 Når man først har vært in love og hatt sex og gått over noen grenser, er det vanskelig å gå tilbake til bare vennskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå