AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Hei! Noen med erfaring fra http://www.shoeboxoslo.com? Jeg forstår jo at skoene ikke er ekte.. Men så lenge de SER freshe ut og føles behagelige så gjør det ingenting teker jeg. Jeg har tross alt skikkelig treningssko, så de ville eventuellt litt brukt som hverdagssko.. Men igjen, ser de fake ut såh... Det er jo noe litt harry med det ;-P Noen som har kjøpt derifra? Mottar du faktisk varen eller? :-) Anonymous poster hash: d29b5...b32
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Hei! Noen med erfaring fra http://www.shoeboxoslo.com? Jeg forstår jo at skoene ikke er ekte.. Men så lenge de SER freshe ut og føles behagelige så gjør det ingenting teker jeg. Jeg har tross alt skikkelig treningssko, så de ville eventuellt litt brukt som hverdagssko.. Men igjen, ser de fake ut såh... Det er jo noe litt harry med det ;-P Noen som har kjøpt derifra? Mottar du faktisk varen eller? :-) Anonymous poster hash: d29b5...b32 Tro meg,de er ikke gode å bruke.De er stive,og "gnager" inn i foten.Jeg fikk et par nike sko i gave for et par år siden,og siden jeg har brukt Nike i mange år følte jeg raskt at det var noe som ikke helt stemte så spurte vedkommende hvor de var kjøpt.Da kom det frem at de var fake. Men samtidig er det vel viktig å få frem at dette er min oppfattning.Det kan hende at du ikke merker forskjell Anonymous poster hash: 5df20...5c7
Gjest Blomst83 Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Tro meg,de er ikke gode å bruke.De er stive,og "gnager" inn i foten.Jeg fikk et par nike sko i gave for et par år siden,og siden jeg har brukt Nike i mange år følte jeg raskt at det var noe som ikke helt stemte så spurte vedkommende hvor de var kjøpt.Da kom det frem at de var fake. Men samtidig er det vel viktig å få frem at dette er min oppfattning.Det kan hende at du ikke merker forskjell Anonymous poster hash: 5df20...5c7 Var ikke meningen å være anonym
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Var ikke meningen å være anonym Takk for erfaringen din Blomst83 :-) Ja, det er det jeg er litt redd for.. sånn i tillegg til at om man i det heletatt mottar noen sko.. Men, jeg forstår nesten ikke at den siden, med skikkelig kundeservic, og alt ikke er kneblet av de storemerkene? De reklamerer jo aggressivt på facebook, og alt.. hmm... Det er vel kanskje bare en dråpe i havet? Anonymous poster hash: d29b5...b32
Sugar&Spice Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Selvfølgelig kjøper du ikke noe fra en nettbutikk som du ser selv tilbyr falske varer. Det er jo faktisk ulovlig, og du får faktisk ikke ekte Nike for en kvartsdel av prisen, og du kan ikke bruke det som treningssko. Det er såvidt mulig å bruke de som hverdagssko... Det ER jo ikke samme kvalitet som Nike. Endret 6. juni 2014 av grethe91
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Selvfølgelig kjøper du ikke noe fra en nettbutikk som du ser selv tilbyr falske varer. Det er jo faktisk ulovlig, og du får faktisk ikke ekte Nike for en kvartsdel av prisen, og du kan ikke bruke det som treningssko. Det er såvidt mulig å bruke de som hverdagssko... Det ER jo ikke samme kvalitet som Nike. Er det ulovlig å kjøpe fra nettsiden? Tja, når det gjelder kvaliteten så er jeg litt todelt. Jeg har som sagt ikke tenkt til å bruke dem på trening - mer som accsessorise :-) Men jeg mener, for min del kjøper jeg jo gjerne også sko på HM og ZARA innimellom.. Tviler på at kvaliteten er særlig dårligere enn det? TS :-) Anonymous poster hash: d29b5...b32
Ananas. Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Er det ulovlig å kjøpe fra nettsiden? Tja, når det gjelder kvaliteten så er jeg litt todelt. Jeg har som sagt ikke tenkt til å bruke dem på trening - mer som accsessorise :-) Men jeg mener, for min del kjøper jeg jo gjerne også sko på HM og ZARA innimellom.. Tviler på at kvaliteten er særlig dårligere enn det? TS :-) Anonymous poster hash: d29b5...b32 Ja, det er ulovlig å kjøpe falske merkevarer, uansett hvor de kommer fra.
Gjest Snow Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Det er ikke ulovlig. http://www.dinepenger.no/regler/piratkopier-er-tillatt-for-privat-bruk/20384862
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #10 Skrevet 7. juni 2014 Fake sko er som regel grisevonde på føttene. Jeg trodde jeg kjøpte ekte sko i Thailand, men har aldri klart å gå med de. Og de faller ifra hverandre, selv om de knapt er brukt Anonymous poster hash: cca4f...c5f
Amethyst Skrevet 7. juni 2014 #11 Skrevet 7. juni 2014 Anbefaler ikke å kjøpe! Dette er ikke gode sko. Kjøp heller ekte vare.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #12 Skrevet 7. juni 2014 Det er ikke ulovlig å kjøpe fake sko i Norge. Men trenger du det? Hvis du ikke gidder å betale for merke Nike. kjøp deg andre sko. Zalando selger f.eks. Skechers, de lager helt fantastiske behagelige sko (flex - memory foam eller go walk / go run - serier) og koster under halvparten an Nike. Pluss at Nike behandler arbeidere sine dårlige, det var nylig noen saker om det på NRK - enda en grunn til å ikke kjøpe nettopp Nike - http://www.nrk.no/verden/45000-_skremt_-tilbake-i-jobb-1.11687444Anonymous poster hash: 68567...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå