Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte det jeg mener er min drømmemann sist sommer. Vi styret litt før han satte ned foten og ikke ville mer. Jeg var knust.

Så fikk vi litt kontakt igjen for et par måneder siden og jeg håpet på et møte. Han tok initiativet til det et par ganger men nå har han fullstendig trekt seg og sier vi ikke skal ha kontakt.

Jeg er knust. Klarer liksom ikke slippe denne mannen og nå er det snart 1 år jeg har hatt det slik.

Nooen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 9c32c...783
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenk at din drømmemann er en som faktisk vil ha et forhold til deg, som jobber både for å få deg og for å beholde deg.

Forestill deg hvordan du føler deg når du har et veldig godt forhold, og husk at følelsen kommer fra deg... ikke fra den andre. Eksen din bare utløste følelser som allerede lå i deg, som du også kan føle sammen med andre.

Tok 3 år for min del... men det gikk til slutt!

Anonymous poster hash: 5474c...146
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her:

Er så sjelden jeg har slike følelser, derfor føles det umulig. han vil ikke møtes å være venner fordi han mener jeg ikke vet mitt eget beste og at han ikke kan gi med den nærheten osv som jeg vil ha.. Han har vel rett da. Bare føles så ufattelig kjipt!

Har brukt 1 år på fyren!!

AnonymBruker
Skrevet

Ingen flere?

TS

Skrevet

Hvorfor kan han ikke gi deg den nærheten du vil ha? Høres ut som en dårlig bortforklaring.. Eller er han i et forhold fra før?

AnonymBruker
Skrevet

La det gå. Han har sagt at det ikke blir dere to.

Anonymous poster hash: d1c6b...b88
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke drømmemannen din når han ikke vil ha deg!

Drømmemannen din er en som liker deg like godt som du liker han :)

Ut i verden med deg, det finnes flere :)

Anonymous poster hash: bccd4...0ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan han ikke gi deg den nærheten du vil ha? Høres ut som en dårlig bortforklaring.. Eller er han i et forhold fra før?

TS: Fordi han ikke er interessert i et forhold med meg. Og det gjør så ufattelig vondt!

AnonymBruker
Skrevet

Du treffer en ny som overgår han, og da vil du se mer positivt på tilværelsen.

Anonymous poster hash: 2dc9a...654
AnonymBruker
Skrevet

Ts her:

Er så sjelden jeg har slike følelser, derfor føles det umulig. han vil ikke møtes å være venner fordi han mener jeg ikke vet mitt eget beste og at han ikke kan gi med den nærheten osv som jeg vil ha.. Han har vel rett da. Bare føles så ufattelig kjipt!

Har brukt 1 år på fyren!!

Dette var faktisk bra gjort av ham. Han kunne ha truffet deg, fått din oppmerksomhet og kanskje t.o.m. sex, men han VET du vil ha mer enn det og trekker seg derfor unna. Han tok beslutningen du ikke klarte å ta.

1 år er ikke mye i totalen. Andre kaster - dessverre - bort langt, langt, mere tid. Du kan huske til neste gang at når ting tar slutt EN gang i den tidlige fasen er det som regel et signal. Han dumpet deg ved sommertider og var han riktig investert så ville det ikke skjedd. Ikke ta imot en mann som kommer dumpende lenge etterpå med åpne armer.

Gråt ut, spis is, drikk vin og klag til venninner. Men sett en tidsfrist. F.eks. "1. juli skal ikke snakke om ham mer, jeg skal tilbake og engasjere meg i trening og jobb".

Jo mer du snakker om ham til venninner, jo mer opphengt blir du (og jo mer lei blir de over tiden...).

Dersom du ikke har gjort det, skal selvsagt nummer, facebook, instagram og alt slettes.

Anonymous poster hash: 75ac3...2c9

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Det er selvfølgelig bra gjort av han fordi han ser at jeg ikke vet mitt eget beste. Han er en bra fyr og det gjør det jo så vanskelig!

Skjønner at jeg bare må få han bort, men det er så utrulig vanskelig!

Gjest 82girl
Skrevet

vet så absolutt hvordan du har det. kjæresten min gjennom mange år har nettopp gjort det slutt og vil ikke ha noe med meg å gjøre. han ser ikke for seg at vi har noe fremtid sammen for han ikke fikk den siste lille gnisten.. så sitter også med knust hjerte.. gråter flere ganger for dagen, tenker på han 99% av tiden. å la være å ta kontakt med han er skikkelig vanskelig

AnonymBruker
Skrevet

vet så absolutt hvordan du har det. kjæresten min gjennom mange år har nettopp gjort det slutt og vil ikke ha noe med meg å gjøre. han ser ikke for seg at vi har noe fremtid sammen for han ikke fikk den siste lille gnisten.. så sitter også med knust hjerte.. gråter flere ganger for dagen, tenker på han 99% av tiden. å la være å ta kontakt med han er skikkelig vanskelig

Huff, kjærlighetssorg er virkelig noe dritt! Går konstand med en klump i magen og finner ikke glede i livet. Men alle sier at det går over en gang, og har opplevd noe lignende før og det gikk over så må vel bare prøve å fokusere på det.

TS

Skrevet

Spørr deg selv: han jeg sitter å gråter over nå, er han en mann som alltid har gjort det han trodde var mitt aller aller beste og alltid stillt opp for meg? Er svaret ditt "nei" eller "jeg er jammen ikke sikker" så slutt å gråt, for "din kjære" har akuratt spart deg for masse bortkastet tid. Nå er du faktisk fri til å finne den mannen som fortjener å være sammen med deg. Du burde være glad :) Lykke til:)

Gjest 82girl
Skrevet

Huff, kjærlighetssorg er virkelig noe dritt! Går konstand med en klump i magen og finner ikke glede i livet. Men alle sier at det går over en gang, og har opplevd noe lignende før og det gikk over så må vel bare prøve å fokusere på det.

TS

ikke så veldig lett å prøve å fokusere på noe annet heller når man tenker på han nesten hele dagen, venter på at han skal sende melding eller ringe.. noe han selvsagt ikke gjør :(

klumpen i magen er der hele dagen, forsvinner forhåpentligvis snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...