AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Jeg vet det er teit og jeg vet man ikke skal la noe som har skjedd med en eks gå utover neste person, men .... Det er så forbanna vanskelig! Jeg har pratet lenge med en mann nå og vi har avtalt å møtes i løpet av denne uken. Denne avtalen gjorde vi på mandagen og jeg har enda ikke hørt noe. Sa ifra til han at siden han har vært mye opptatt så fikk han ta kontakt for å møtes. Magefølelsen min sier at han kommer til å ta kontakt, men samtidig så forventer jeg at han ikke gjør det. Jeg tenker selv at jeg ikke er bra nok og kan ikke skjønne hvorfor han skulle gidde å ta noen kontakt med meg. Det er fryktelig slitsomt å ha det sånn her! Jeg sjekker telefonen konstant og venter bare på å høre noe. Har funnet på ting på dagene, men merker jeg holder kveldene åpne kun i tilfelle han skulle sende meg en melding om å møtes.. Grunnen for dette er at jeg hadde en ex som absolutt ikke brydde seg om meg eller mine behov. Han droppet avtaler lett som bare det fordi han tenkte at "han hadde jo meg der uansett". Jeg orker ikke å havne i noe sånt igjen og er helt rådløs rundt hva jeg skal gjøre :/ Har lyst til å slette den nye mannen fra både facebook og telefonliste, bare fordi jeg ikke takler den følelsen av å skulle bli droppet igjen.. Det her ble bare super depresivt. Håper noen har noen tips til hvordan man kan komme seg ut av en sånn boble og stole på det menn sier igjen? Han sier han gjerne vil se meg og være med meg mye, men det er jo noe i det at handlinger sier mer enn ord... Anonymous poster hash: bde0c...1fa
Hadena Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Ingen tips desverre. Men en klem til deg . Du har jo skjønt det, at du skal ikke la det som har skjedd med din eks gå utover denne nye mannen, men jeg skjønner at det kan være vanskelig. Har aldri opplevd å bli 'overtrampa' selv, men har ofte før gått og tenkt at jeg ikke ville lage planer på kveldene, just in case. Du tenker nok mye mer på det enn det han gjør. Han vil nok ta kontakt, bare vent å se, men ventetiden er kjip. Jeg synes ikke det er riktig å slette fyren fra fb og mobil da. Selv om din eks gjorde dette mot deg, må du ikke la det hindre deg i å finne en ny mann, altså vente på.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Tusen takk for fint svar og klem! Godt å få en annens perspektiv på det.. Veldig lett å falle i sin egne lille negative boble. Da skal jeg bare smøre meg litt med tålmodighet og satse på at han tar kontakt innen søndagen :-) Føler det er litt sånn bristepunktet for om det er noe poeng i å satse på ham eller ikke, da han sa han skulle ta kontakt i løpet av uken. Så, får bare vente å se! Anonymous poster hash: bde0c...1fa
Hadena Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Jeg skjønner godt det du snakker om, uten at jeg har opplevd noe lignende selv. Vil han ikke være med meg?, hvorfor tar han ikke kontakt? osv... Dette tror jeg er ganske normalt og naturlig. Smør deg med tolmodighet. Han vil nok ta kontakt. Om han ikke gjør det, vil det heller ikke være verdens undergang, husk det :-) !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå