Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ung (jente), har aldri hatt kjæreste når jeg har hatt bursdag, hehe. nå er det bare litt over 1 mnd igjen til jeg har bursdag, og jeg har funnet meg en god gutt. hva kan man forvente av kjæresten på bursdagen? har kjæresten din gjort noe spesielt for deg? gitt deg noe spesielt? :blomst:

Anonymous poster hash: 1b907...cac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forventer egentlig ikke mer enn han ønsker meg gratulerer med dagen og gjør litt stas på meg:) Jeg fikk ikke gave i år, vi har ikke mye penger, men han (samboer) gav meg et søtt kort og bakte en kake, syns det ble den koseligste bursdagen jeg har hatt på mange år:) In short, vær glad for det du får og sett pris på at kjæresten feirer deg:)

• Liker 5
Gjest New_Girl
Skrevet

Basert på tidligere bursdager så forventer jeg et "gratulerer med dagen", en gave og at vi tilbringer dagen sammen :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ung (jente), har aldri hatt kjæreste når jeg har hatt bursdag, hehe. nå er det bare litt over 1 mnd igjen til jeg har bursdag, og jeg har funnet meg en god gutt. hva kan man forvente av kjæresten på bursdagen? har kjæresten din gjort noe spesielt for deg? gitt deg noe spesielt? :blomst:

Anonymous poster hash: 1b907...cac

Forventer du noe, fortjener du ingenting.. du kan forvente like mye som han forventer av deg

Anonymous poster hash: 23ef3...057

Skrevet

Jeg forventer en gratulasjon vertfall :-) Mer trenger jeg egentlig ikke, hadde vært koselig med en flaske vin som jeg kunne delt med han :-)

Skrevet

At han gratulerer meg med dagen er hyggelig:-) ellers synes jeg at man ikke trenger å feire seg selv når man er voksen, så utover det setter jeg pris på at han ikke gir meg gave, lager fest osv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer et personlig kort med ord fra hjerte. Og at han er snill og respektfull dagen lang.

Anonymous poster hash: 172d0...472

Skrevet

Jeg forventer gullkjede og matchende armbånd. Kanskje også en ring etter hvert. Jeg vil også ha et spaopphold og en ny bil. Helst en som er verdt noen millioner. I tillegg ønsker jeg hans fulle oppmerksomhet (det forventes også ellers, men) og et ordentlig måltid på en rådyr restaurant.

AnonymBruker
Skrevet

Slikking.

Anonymous poster hash: bb76c...ce6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg oppmerksomhet, kos, kake, brus eller vin, og gjerne en gave. Men jeg forventer ikke noe av det. Dessuten har bursdagen min kollidert med eksamenstid de siste seks årene så jeg har hatt lite tid til å tenke på bursdager.

Anonymous poster hash: 54638...f67
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer minst "gratulerer med dagen" og et stort kyss.

ps: er du sikker på at han vet når du har bursdag?

Anonymous poster hash: 22253...ff0
  • Liker 1
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Vi skal på ferie senere i sommer, den beste bursdagsgaven ville vært muligheten til å få en skikkelig opplevelse der nede. Jeg er livredd for haier, så kunne tenkt meg å kommet i et slikt bur så jeg fikk sett disse haiene. Tviler på at det kurerer skrekken min, tvert imot - men tør jeg det finnes det ikke grenser på hva jeg tør lengre ihvertfall. Vet ikke hvor lett det er å få til. Kunne kanskje tenkt meg å hoppe i fallskjerm. Vet ikke hvor dyrt dette er i utlandet, men disse to tingene er noe jeg alltid har ønsket meg. Svømme med delfiner kunne også vært noe. Han vet om alle tre drømmene, så om det ikke koster all verden dit vi skal er det en mulighet :fnise:

Endret av alegria
AnonymBruker
Skrevet

Forventer oppmerksomhet og at han tilbringer dagen med meg. Kanskje en gjennomtenkt gave (trenger ikke være dyr).

Det jeg fikk av kjæresten min sist bursdag var at han møtte meg i New York (jeg studerte i Minneapolis) og så tok han meg med på Broadway. :rodmer:

Anonymous poster hash: f7ec2...39c
Skrevet

Jeg forventer minst "gratulerer med dagen" og et stort kyss.

ps: er du sikker på at han vet når du har bursdag?

Anonymous poster hash: 22253...ff0

Ja, har sakt det :-D og skal nok minne han på det igjen når det nærmer seg, heheh

Skrevet

Hvis forholdet er ferskt ville jeg ikke forvente sånn alt for mye utenom gratulasjoner og kanskje blomster eller noe sånt.

Personlig forventer jeg ikke så mye fra mr Bond lenger. Kanskje også fordi bursdagene er ikke så morsomme lenger og jeg kjenner ham godt nok for å vite at han er bare fryktelig dårlig med datoer, men det betyr ikke at han ikke bryr seg. Han gjør nok små koselige ting i hverdagen. Om han husker dagen er det greit (noe som han gjør, men mistenker det er stort sett takket påminnelsen i outlook og at ellers hadde dagene gått i surr), og kan vel etter hvert få en gave også, men ikke så viktig at den gis akkurat på dagen. Og om vi et eller annet år prioriterer noe annet sammen trenger jeg strengt tatt ikke direkte gave heller.

Skrevet

Gratulasjon, en god klem og frokost på senga :D

AnonymBruker
Skrevet

Vi er sammen på det tredje året, han har slått sammen bursdag og jul før, så jeg forventer absolutt ingenting. Har bursdag om fire dager så jeg er spent må jeg si :P

Men det er koselig å få en god klem og en god frokost på morgenen da.

Anonymous poster hash: 2bf3c...7c5

Gjest Runforit
Skrevet

Forventer ingenting. Vi er ikke særlig flinke til å huske på slike ting, jeg er verre enn han. Må ha datoer med varsel på mobilen for å huske spesielle dager: inkludert min egen bursdag og bryllupsdagen :P

Men vi pleier å spise en god middag sammen. Gaver pleier vi ikke å gi hverandre. Da kjøper vi heller noe som vi ønsker oss, evt noe litt større sammen da vi har bursdag ganske nært hverandre om det er noe litt dyrt vi kunne tenke oss. Samme gjelder egentlig julen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...