AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Er det noen her som har erfaringer med hårpleie fra John Frieda? Er det er bra merke? Noen som har prøvd denne f.eks: http://www.apotek1.no/produkter/john-frieda-luxurious-volume-thickening-shampoo-250ml-845301p Anonymous poster hash: 7c354...c30
Infinite Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Har kun prøvd stylingproduktene fra John Frieda, og de var jeg ikke fornøyd med.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Jeg bruker balsamen for krøllet hår, det er jeg veldig fornøyd med. serum og skummet fungerer ikke på håret mitt. Så det kommer helt an på , noe av produktene funker bra andre er ikke ok. Prøv deg frem. Anonymous poster hash: 5a2a8...8a6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Nei, synes ikke det er noe god kvalitet på det. Du bør også være klar over at det er sulfater i shampooen du lenker til. Veldig dårlig for håret. Bruk heller litt penger hos en frisørsalong. Mesteparten av produktene de selger der er av god kvalitet og holder det de lover, uten at det er tilsatt ting som skader håret ditt. Anonymous poster hash: 5d694...87e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Nei, synes ikke det er noe god kvalitet på det. Du bør også være klar over at det er sulfater i shampooen du lenker til. Veldig dårlig for håret. Bruk heller litt penger hos en frisørsalong. Mesteparten av produktene de selger der er av god kvalitet og holder det de lover, uten at det er tilsatt ting som skader håret ditt. Anonymous poster hash: 5d694...87e Takk for svar Jeg har kjøpt en del frisørprodukter tidligere, uten at jeg nødvendigvis synes at de er så veldig mye bedre. Klør ofte av frisørshampo. Og jeg har inntrykk av at mange shampooer som selges hos frisør også inneholder sulfater? Anonymous poster hash: 7c354...c30
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Brukte den som heter Go blonder Sheer blonde eller noe, og den gjorde håret mitt silkemykt! Anonymous poster hash: d1077...3cb 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #9 Skrevet 7. juni 2014 Serien for blondt hår og serien for frizzy hår er kjempebra, synes jeg. Ikke noe verre enn Redken, Joico, Kerastase osv, som jeg har brukt i mange år og ikke har gjort noe spesielt for håret mitt. Anonymous poster hash: edf83...b87 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #10 Skrevet 7. juni 2014 Serien for blondt hår synes jeg er knallgod, og hårkurer slår alt annet. Likte også hårsprayen for blondiner. De inneholder neppe noe verre enn mye fra frisør.. Men jeg prøver å holde meg unna sls da det irriterer hodebunnen enormt, så jeg bruker disse stort sett bare på ferie.. Vet ikke hvorfor, men hendinge flasker å ta med. Balsamen er den beste jeg har prøvd tror jeg... Men igjen; dette er serien for blondiner. Anonymous poster hash: 8fff9...732
strawberry Skrevet 7. juni 2014 #11 Skrevet 7. juni 2014 Er vel de produktene jeg har vært mest misfornyød med! Den som skulle gi volum gjorde det motsatte, og den som skulle fjerne krøller ga meg så å si afro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå