AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Har møtt en fantastisk gutt på tinder, og vi har pratet i 4mnd nå, nesten hver eneste dag! Vi bor 20 timer unna hverandre ( ), men har forsatt veldig lyst til å møtes. Vi tuller mye om at vi skal ha sex og slike ting, men jeg snakker også med han om serriøst ting som jobb, leilighet (altså, han skal flytte), familie etc. Jeg tror jeg har fått følelser for han, men er ikke sikker. er det i det hele tatt mulig å få over nett? Men det som er! Han skal mest sansynlig på jobb her hvor jeg bor om 2 uker, og da skal vi selfølgelig møtes. Men jeg er redd han bare er ute etter sex. Hva tenker dere? Vi har heller ikke prata i tlf enda.. Jeg har ingenting i mot det, men tørr ikke å ta inniativ. Tips og triks her? Anonymous poster hash: 2cec9...5b3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Han er etter å knulle deg, søta. Menn gjør alt for å komme ned i buksen Anonymous poster hash: 7c988...44e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Jeg møtte også en "fantastisk" mann på tinder. Vi chattet med hverandre osv. i flere måneder. Var på 2 date med han, men til slutt viste det seg at han ville kun knulle meg.. Anonymous poster hash: 7c988...44e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Folkens, ALLE på tinder er ikke ute etter knullings. Kan faktisk finnes noen seriøse der og. De fleste på tinder er kanskje meget keen på det, men som sagt alle er ikke sånn. Jeg synes du burde satse på å møte han, er han ute etter bare sex så er han ikke verdt det. Enkelt og greit. Man må bare prøve seg frem! Hvis det er 20 timer mellom dere, så må han være desperat etter å ha sex hvis det er det han vil, tror ikke han hadde giddet å snakke med deg i 4 måneder da, bare for sex. Go for it! Anonymous poster hash: f5829...4b4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 umulig å vite, spør han hva han er ute etter egentlig :-D om han har noen spesielle forventninger Anonymous poster hash: f3b64...1fd
smartbimbo Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Prøv å ikke ha sex med han første gangen, så finner du fort ut hva han egentlig ville! Er du forsatt usikker, spør han hva han egentlig vil. Avstanden er jo ikke så gøy heller da..
Worcy Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Ikke ha sex med en gang, rett og slett. Går dere på flere dates og han vil møte deg igjen uten at du ligger med ham så er det vell lettere å vite :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå