Krummelure Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Jeg fikk en ide om å lage en flaskepost til min kjære, og legge den i vasken. Var kjempeimponert over at jeg hadde funnet på noe så kreativt, men hva skal jeg skrive????? Fullstendig skrivesperre.Vi har vært sammen i 15 år, og han er alltid så flink til å overraske meg. Nå føler jeg at det er min tur. Kan dere hjelpe meg?
nocebo Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Liste opp egenskaper ved ham som du setter pris på?
sighopath Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Kanskje litt barnslig forslag, men det første som falt inn i mitt hode var å lage et skattekart! Du kan ha en tegning av f.eks. huset, også krysser du av hvor skatten ligger gjemt. Kanskje du bare kan sette krysset generelt på et rom, så må han lete i hele det rommet. Jeg vet ikke hva skatten skal være da, men kanskje en flaske rom, Captain Morgan, hvis han liker det? Gjerne med en pirat-pun om kjærlighet, "let's drop anchor together" (google har sikkert bedre puns). 1
Krummelure Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2014 Liste opp egenskaper ved ham som du setter pris på? Tusen takk for supert råd! Vi har en "elsker deg fordi" boks, hvor jeg pleier å legge en lapp som beskriver hva jeg setter pris på hos ham. Nå tenkte jeg å overraske på en annen måte.
Krummelure Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2014 Kanskje litt barnslig forslag, men det første som falt inn i mitt hode var å lage et skattekart! Du kan ha en tegning av f.eks. huset, også krysser du av hvor skatten ligger gjemt. Kanskje du bare kan sette krysset generelt på et rom, så må han lete i hele det rommet. Jeg vet ikke hva skatten skal være da, men kanskje en flaske rom, Captain Morgan, hvis han liker det? Gjerne med en pirat-pun om kjærlighet, "let's drop anchor together" (google har sikkert bedre puns). For en fantastisk ide!! Det hadde jeg aldri tenkt på!!!! Åhhh... supert! Takk!
Purple Diamond Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Stilig ide! Hadde blitt kjempeglad for noe sånt
smartbimbo Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Beklager, men jeg ser ikke helt hvorfor dette var så fantastisk. I vasken? Virkelig. Hvorfor ikke i en sølepytt?
Kong Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Har ikke så mye fornuftig å komme med, men dere virket som et veldig søtt par! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå