Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har F80 fra før og den er virkelig fantastisk. Nå vil jeg prøve fler, men det er jo så mange å velge mellom..

Noen som har tips eller erfaringer om hvilke børster man bare MÅ ha? :)

Anonymous poster hash: b21f7...ae9
Videoannonse
Annonse
Gjest Bettys
Skrevet

Jeg har F82. Syntes den var veldig bra, fram til jeg prøvde kostene fra Real Techniques. Anbefaler heller dem, de er veldig gode.

Skrevet (endret)

Jeg har F82. Syntes den var veldig bra, fram til jeg prøvde kostene fra Real Techniques. Anbefaler heller dem, de er veldig gode.

Ja de er bra også er de ikke så latterlig dyre som Sigma sine. Har denne. https://www.blush.no/p-9673-expert-face-brush.aspx og den er super men litt liten. Vet du om denne er like bra og litt større?? https://www.blush.no/p-9667-foundation-brush.aspx

Endret av KG dama
Gjest BabyBlue
Skrevet

Skulle akkurat til å anbefale Real Techniques jeg også, de er minst like gode som sigma sine, og er mye billigere. Det som kjennetegner sigma er at de har korte, tjukke skaft og tett, myk bust. Og det kommer jo godt med, men nå er kvaliteten på syntetiske koster så bra at jeg ikke ser poenget i å betale såpass mye kun fordi det er sigma. Sigma har også steget i pris med årene etterhvert som hypen har gått opp, men jeg synes egentlig at de er på omtrent samme nivå som ecco tools sine.

Men ja, om du kjøper en så er F82 helt genial. Real Techniques har en dupe på den da, som er buffing brush i DETTE og DETTE kittet. Da får du mye for pengene! Blush kosten er også helt genial på pigmenterte produkter, så om man har en blush eller et solpudder som er for pigmentert, så er det denne jeg velger for påføring. Bruker den så mye, og prisen er latterlig lav for så høy kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...