Gå til innhold

Eks som blander seg opp i alt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei av at eksen til kjæresten min blander seg inn i både våre og hennes eks-svigerfamilies liv. Det er over 5 år siden det ble slutt mellom henne og kjæresten min. De har et barn sammen og siden barnet er hos far kun 2 helger i måneden, blir det til at jeg og kjæresten reiser på en del turer. Ingen av disse turene går på bekostning av samvær med barnet, bare så det er sagt. Eksen legger seg alltid opp i at vi skal på turer, og bruker disse turene mot far hvis hun mener han er urimelig for et eller annet.

Også er det det med svigerfamilien. Svogeren og dama venter sitt første barn, og det er utrolig stas å bli tante og onkel igjen. Eksen som så vidt ble kjent med dama til min svoger før det ble slutt, kommenterer og liker alt hun legger ut på facebook om svangerskapet. Det samme med min kjærestes søster, hun ble gravid og fikk barn et år etter det ble slutt, og det virker som eksen vet alt om dette barnet! Jeg vet svigerfamilien ikke har kontakt med eksen, og eksen blir aldri invitert i selskaper osv. Men likevel irriterer dette meg! Mens mannen min har null kontakt med eksen sin familie. Kan ikke skjønne hvorfor hun har et behov å "ha kontakt" med sin eks-svigerfamilie. Nesten så det virker som hun trenger bekreftelse for noe. Hun har heller ikke ny kjæreste.

Ser nå at dette er bare idiotisk fra min side, men trenger å få skrevet ned dette irritasjonsmonentet.

Andre som har erfaringer med en sånn eks?

Anonymous poster hash: 19b2c...3cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer til å bli bedre med tiden og de mister nok kontakten mer og mer så ikke ta deg nær av det.

Gjest lurven
Skrevet

Finnes noen ekser i min familie som har kontakt med andre i min familie, plager meg ikke nevenverdig.

Men hun bør ikke legge seg i hvor dere skal på ferie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...