AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 En gutt jeg har møtt et par ganger tidligere i sosiale settinger og hatt en god tone med ble med meg hjem etter at vi tilfeldigvis møttes ute på byen for noen uker siden. Det er ingen tvil om hva han i utgangspunktet var ute etter, og fordi jeg (og han) hadde fått noen vinglass for mye, fikk han bli med. Dette er noe jeg absolutt aldri gjør, og er ikke interessert i slikt når jeg egentlig ønsker kjæreste. Det er at denne gutten verken har for vane å bli med/ha med jenter hjem heller. Han er av den litt originale typen og er ikke den med flest jenter etter seg, også fordi han er ganske sjenert. Som sagt, hadde jeg droppet de siste par vinglassene hadde jeg nok forstått at om han skulle sove over (noe jeg i utgangspunktet synes kunne være hyggelig) måtte jeg påpeke FØR vi gikk at det i så fall kun innebar å sove, slik at han ikke fikk forhåpninger. Vi kom hjem til meg og jeg sa jeg hadde lyst, men at det ikke passet nå. Han godtok dette, men ønsket likevel å sove over. Jeg understreket at ingenting kom til å skje, og han prøvde seg ikke i løpet av hele natten selv om vi sov tett i en liten seng. Det var veldig hyggelig med mye kos og nuss. Dagen etter våknet jeg til tidenes fyllesyke. Siden han skulle på jobb kunne han uansett ikke bli lenge og jeg forsøkte å skjule hvor fyllesyk jeg egentlig var. Som sagt har vi tidligere hatt en god tone, men vi kjenner hverandre ikke godt (nok) i det hele tatt. Denne natten var absolutt koselig, men fordi det var alt for tidlig i bekjentskapet ble det litt ubehagelig morgenen etter (hvertfall for min del). Han var riktignok gentleman og veldig hyggelig, mens jeg hadde fylleangst og følte meg ganske utilpass i situasjonen, noe som gjorde meg veldig avvisende overfor han. Dette angrer jeg på i ettertid. Vi har ikke hverandres tlf nr, men vi er venner på facebook. Hadde håpet å treffe på ham i nærområdet igjen, for har egentlig ikke lyst til å si dette over melding på fb. Ønsker å få frem at jeg ikke er slik som har for vane å ta med meg gutter hjem, samt unnskylde min avvisende og kalde holdning den morgenen. Nå har det gått lang tid og jeg er usikker på om jeg i det hele tatt skal gidde. Men han er en trivelig person som jeg gjerne skulle blitt bedre kjent med. Jeg er vant med at gutter tar kontakt dersom de ønsker, men om han her hadde ønsket det forstår jeg godt at han hadde latt være pga. hvordan jeg oppførte meg morgenen etter, samt at han er sjenert og litt reservert. Hjelp? Anonymous poster hash: f1247...cf4 Anonymous poster hash: f1247...cf4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Vi er i starten av 20-årene Anonymous poster hash: f1247...cf4
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Jeg ville ikke brukt tiden på dette.. Dessverre er nok realiteten at han bare så på det som et helt vanlig ONS. Gutter pleier ikke å analysere situasjoner på samme måte som oss, så jeg tror ikke det at du "oppførte deg som det der" (som jeg ikke oppfatter som frekt engang?) får han til å la være å snakke til deg. Beklager, men jeg tror du gir deg selv håp her... Du kan jo alltids skrive hei og se hva det fører til, men akkurat i denne situasjonen så ville jeg hatt all grunn til å tro at dersom han var interessert, så hadde han allerede tatt intiativet til å sees igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå