Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle solkremene jeg har prøvd i mitt liv, har vært veldig klissete. Jeg synes dette er kjempeirriterende, og jeg har mistet litt lysten på å bruke solkrem fordi jeg føler meg så ekkel og klissete når jeg har det på. Men jeg ønsker jo å beskytte huden, og da trenger jeg en solkrem som er veldig lett. Dette må da finnes? Jeg har ikke tørr hud i det hele tatt, så det blir det samme med bodybutter og mange bodylotions, de ligger bare oppå huden som et klissete lag som ikke trekker seg inn.

Tips? :)

Anonymous poster hash: 2d20b...701
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes denne fra iherb.com er kjempegod og ikke klissete i det hele tatt :) Hvis du søker på "Alba botanica sunscreen" så kommer det opp med lavere solfaktor også

Anonymous poster hash: 43aac...6e5
AnonymBruker
Skrevet

Alle solkremene jeg har prøvd i mitt liv, har vært veldig klissete. Jeg synes dette er kjempeirriterende, og jeg har mistet litt lysten på å bruke solkrem fordi jeg føler meg så ekkel og klissete når jeg har det på. Men jeg ønsker jo å beskytte huden, og da trenger jeg en solkrem som er veldig lett. Dette må da finnes? Jeg har ikke tørr hud i det hele tatt, så det blir det samme med bodybutter og mange bodylotions, de ligger bare oppå huden som et klissete lag som ikke trekker seg inn.

Tips? :)

Anonymous poster hash: 2d20b...701

Du burde prøve Obagi sin solkrem med spf 50, finnes ikke klissete!

Anonymous poster hash: c8d21...9a9

Skrevet

Jeg bruker hawaiian tropic og syns ikke de er klissete! Tørker kjapt inn! :)

Skrevet

Jeg liker Vichy sin spray :)

Skrevet

Biotherm sin er jeg superfornøyd med, rekker knapt å smøre meg inn før den er "borte".

Skrevet

Følger med. Har samme problem. Hva bruker dere i ansiktet så det ikke føles klissete?

Skrevet

Bruker Obagi språk 50 i ansiktet, den finnes ikke klissete. På kroppen bruker jeg hva som helst :-)

Gjest Nanne70
Skrevet

Har hørt mye positivt om La Roche-Posay sine Anthelios solkremer, men ikke rukket å prøve de selv. Ellers synes jeg faktisk at Yves Rocher's solkremer for kroppen er veldig bra, til og med mannen min liker dem og han kan ikke fordra klissete kremer :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Bruker DENNE, svakt farget og trekker fort inn. Ikke klissete en plass. Er også i spf 30 som jeg skal kjøpe.

Skrevet

Nimue sin er ikke klissete.

Skrevet

Piz Buin har lansert en ny serie solkrem som heter Dry Touch og som skal føles helt

tørr ut på huden. Kjøpte den til ansiktet som heter Dry Touch Face Fluid og den føles

ikke på huden etter ett par sekunder. De har også denne serien til kroppen, men den

har jeg ikke testet enda.

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer også for Hawaiian Tropic. Veldig bra solkrem som ikke er klissete. Lukter også dritgodt.

Anonymous poster hash: f134e...339
  • Liker 1
Skrevet

Hawaiian tropic til ansikt?

• 1 år senere...
Skrevet

Solfaktor 20 her, noen? 

Skrevet

Har hørt mye positivt om La Roche-Posay sine Anthelios solkremer, men ikke rukket å prøve de selv. Ellers synes jeg faktisk at Yves Rocher's solkremer for kroppen er veldig bra, til og med mannen min liker dem og han kan ikke fordra klissete kremer :)

Jeg var en av de som ravet rundt Anthelios-solkremene før, men er ikke glad i dem nå lengre. Har gått over til koreanske og japanske solkremer, men så bruker jeg SPF 50 også da.  :laugh: Om noen vil ha faktor 15 er ikke det så lett å finne der. 

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Eg likar godt La Roche-Posay, altså. Og så har eg ein som heiter et eller anna "matt" frå Eucerin, den er ikkje klissete. 

AnonymBruker
Skrevet

Cliniderm til kropp er ikke klissete.

Anonymous poster hash: 809c9...d4c

Skrevet

LRP Anthelios SPF 50+ Ultra light  er absolutt verdt et forsøk :) 

Jeg veksler mellom denne varianten og Comfortkremen (med samme SPF).

Det er verdt å ta med seg at det vanker faktorrabatt der også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...