Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det fint å gå på date i Oslo både inne og ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ute ville jeg anbefale Aker brygge eller uteserveringen på C-J. Innendørs "kryr" det av hyggelige cafeer som kan brukes.

Gjest knerw
Skrevet

Hva med å ha piknik på operataket?

Aker brygge er fint.

Om dere vil gå tur er det jo mange fine øyer å dra til f.eks.

Om dere vil ha en litt "annerledes" date, så er det mye man kan gjøre, men kommer jo helt an på hva slags interesser dere har.

Man kan f.eks dra til Tusenfryd, Reptilparken, Teknisk museum o.s.v.

Skrevet

Ute ville jeg anbefale Aker brygge eller uteserveringen på C-J. Innendørs "kryr" det av hyggelige cafeer som kan brukes.

Hvordan ser det ut der nå? Begynner de å være ferdig med byggingen der?

Skrevet

Hvis du tenker på Aker brygge er de ikke ferdig med byggingen, men det er like vel mange hyggelige steder ,blta "lektern". Kos dere.

Skrevet

Sukkerbiten ved Operaen er et nydelig lite sted. Flott for en liten rolig date =)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom ein av dykk er vestlending:

Kaffistova på Bondeheimen om torsdagane, då serverer dei raspaball med kulturmjølk.

Anonymous poster hash: dd565...b4a
  • Liker 1
Gjest Tingelinling
Skrevet

Åååååååååååh! Skal du på date?

Det er i såfall dagens hyggeligste nyhet!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Piknik i en av parkene eller på festningen er hyggelig.

Anonymous poster hash: fb115...207
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det fint å gå på date i Oslo både inne og ute?

Alle andre steder enn i en bowlinghall. Rakk jeg det? Ja, tror ikke verden står til påske! :fnise:

Jeg liker godt å gå på vandring litt på måfå i bygatene og finne en kafe der det ikke er for mye folk. Ikke alltid så lett å planlegge på forhånd. Liker også å gå i Frognerparken, på Operataket og ved Tjuvholmen blant annet.

Anonymous poster hash: 7014c...98a

Gjest Leo Nardo
Skrevet (endret)

De siste gangene jeg har vært på 'date' i Oslo har det vært rimelig kaldt i været, så da har det blitt å møtest en plass i byen og så rusle til en eller annen kafe. Tar det litt spontant. Har vært på et par plasser rundt Lille Grensen og har også vært noen ganger på Tea Lounge.

Nå som det er varmt i været ser jeg for meg at det er perfekt å bare møtes for en rusletur og kjøpe en is eller noe sånt. Det viktigste er jo uansett å få snakket sammen i en avslappet atmosfære.

:)

Endret av Leo Nardo
AnonymBruker
Skrevet

På Operataket.

Anonymous poster hash: 9d412...f19
AnonymBruker
Skrevet

De siste gangene jeg har vært på 'date' i Oslo har det vært rimelig kaldt i været, så da har det blitt å møtest en plass i byen og så rusle til en eller annen kafe. Tar det litt spontant. Har vært på et par plasser rundt Lille Grensen og har også vært noen ganger på Tea Lounge.

Nå som det er varmt i været ser jeg for meg at det er perfekt å bare møtes for en rusletur og kjøpe en is eller noe sånt. Det viktigste er jo uansett å få snakket sammen i en avslappet atmosfære.

Men ennå bedre med aktivitetsdate. sykling, bowling, biljard, trene sammen etc. Eller vannsport, ta et fallkskjermhopp etc. for de som liker slikt. Da får man også noe å smalltalke om slik at man kan variere samtaleemnene litt.

Anonymous poster hash: bfec2...a47

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Men ennå bedre med aktivitetsdate. sykling, bowling, biljard, trene sammen etc. Eller vannsport, ta et fallkskjermhopp etc. for de som liker slikt. Da får man også noe å smalltalke om slik at man kan variere samtaleemnene litt.

Anonymous poster hash: bfec2...a47

Jeg vet ikke...

Synes kanskje det er litt i overkant første gang man møter noen? Eller?

Kanskje sånt passer bedre etter at man har blitt litt kjent først og alt møttes noen ganger? Synes det er greit å ikke investere mye tid eller penger når jeg ikke vet så mye om et menneske enda. Har heldigvis ikke problem med pinlig stillhet eller mangel på ting å snakke om.

Men jeg vet kamerater som kjører slike opplegg og er konsekvente på det.

Skrevet

Ute? Vigelandsparken. Møtes ved sinnataggen... er en magisk lykke over stedet og møter der ender alltid i full klaff og kjæresteforhold.

Inne så møtes dere ved fru hagen på grunerløkka. Spiser og diskuterer. Stedet har en herlig atmosfære.

Skrevet

Delicatessen er jeg veldig glad i. Synes det passer fint til date. Kan være en del støy, men sånn blir det jo på populære steder.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Delicatessen er jeg veldig glad i. Synes det passer fint til date. Kan være en del støy, men sånn blir det jo på populære steder.

Som første date? Hvem betaler?

Skrevet

Som første date? Hvem betaler?

Ja.

Jeg betaler hvertfall ikke.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Ja.

Jeg betaler hvertfall ikke.

Lol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...