Gå til innhold

Hva gjør en dame før en date?

Anbefalte innlegg

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Har du noen gang lurt på det? Her er svaret :danse:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Svampebob1
Skrevet

Nå er det ikke alle som sjekker opp damer i Kristiansand Dyrepark heller da.... ;-)

• Liker 5
Skrevet

Jeg pleier å stå foran speilet og lage grimaser. Så prøver jeg å øve meg på å smile, også begynner jeg i stedet å le av meg selv.

• Liker 3
Skrevet

jeg dysjer - barberer meg to ganger alle plasser det ikke skal være hår - tar olje i håret - smører meg med bodylotin - napper bryn - tar på pudder - tar på mascara - tegner litt på øyenbrynene - fulfører med solpudder - tar på godlukt - føner håret - glatter håret - steller håret - står 4t i kleskapet i håp om å finne det perfekte antrekket - står i speilet en stund - finner ut at jeg ser tykk ut i kjolen - bruker nye 4t for å finne nytt antrekk - tørker litt svette fra panna - sminker meg litt på nytt - steller håret litt til - finner sko - finner veske - finner jakke - øver meg på holdning i speilet - øver meg på replikker i speilet - setter meg i sengen å tenker på alt som kan gå galt - får kalde føtter - ser meg i speilet en gang til, ser feit ut - klokken er inne - går til avtalt sted.

Dette er en typisk date for meg.

kan tenke meg mennene gjør dette:

dysjer - tar i hårvoks - finner de øverske klærna i skapet - tar på sko - går.

• Liker 5
Skrevet

jeg dysjer - barberer meg to ganger alle plasser det ikke skal være hår - tar olje i håret - smører meg med bodylotin - napper bryn - tar på pudder - tar på mascara - tegner litt på øyenbrynene - fulfører med solpudder - tar på godlukt - føner håret - glatter håret - steller håret - står 4t i kleskapet i håp om å finne det perfekte antrekket - står i speilet en stund - finner ut at jeg ser tykk ut i kjolen - bruker nye 4t for å finne nytt antrekk - tørker litt svette fra panna - sminker meg litt på nytt - steller håret litt til - finner sko - finner veske - finner jakke - øver meg på holdning i speilet - øver meg på replikker i speilet - setter meg i sengen å tenker på alt som kan gå galt - får kalde føtter - ser meg i speilet en gang til, ser feit ut - klokken er inne - går til avtalt sted.

Dette er en typisk date for meg.

kan tenke meg mennene gjør dette:

dysjer - tar i hårvoks - finner de øverske klærna i skapet - tar på sko - går.

Litt satt på spissen? Det hørtes slitsomt ut. Dersom jeg i det hele tatt tar på meg sminke, ender jeg ofte opp med å ta det av igjen. Fordi jeg føler meg så overpyntet og det er uvant :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ææ får helt vondt hver gang jeg ser den videoen. Ser for meg hun skjærer seg skikkelig på siste "strøket", høres sånn ut på lyden også.

Anonymous poster hash: d8ad6...6c9
  • Liker 2
Skrevet

Vel... Normalt for meg er ca sånn:

Dusje, barbere legger og armhuler, Ta på deo og parfyme, fikse hår, sminke meg som jeg pleier til vanlig.. Ta på en grei topp og ei bukse som sitter pent. Et smykke eller en ring eller armbånd som passer til da jeg ikke liker veldig mye stæsj. Kan lakkere neglene om jeg syns jeg blir for kjedelig i steden.

Tar på ei bra jakke, pusser skoene, fyker ut døra ca 1/2 time før date.

Ikke noe stress..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

barberer legger,lår,under armene og nedentil. sminker meg nøye, bruker 1 time på å finne ut hva jeg skal gå med og bruker 1 time på å fikse håret!! hehe, alt skal være perfekt! barberer meg ikke alle plasser forde jeg planlegger å ligge med han, men man føler seg så mye mer fresh da!

Anonymous poster hash: ee0e0...78e
Skrevet (endret)

Dusje, kle på meg, sminke. Etterfulgt av hyperventilere, senere ta meg en røyk. Manner meg opp, så ut av døra :fnise:

Endret av Ånei
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dagen før:

-Hårkur

-Peeling av kropp og ansikt

-Barbering av armhuler,legger og skrev (dette mest for min egen velfølelses skyld)

-Brun-uten-sol

-Bleking av tenner

-På med neglelakk

-Prøving av 3 ulike alternativer for antrekk

-Gjennomgang av aktuelle samtaleemner dersom pinlige pauser skulle oppstå

Samme dag som daten:

-Brun-uten-sol en gang til

-Velger det antrekket som passer best

-Sminke etter alle kunstens regler men uten å se oversminket ut

-Pusser tenner med SB12 tannkrem og bruker SB12 pastiller/tyggegummi for å unngå stålånde

-Parfyme (en lett duft)

-Et lite glass hvitvin før avreise

-Legge fokus på å være jentete og søt i alt jeg gjør på daten;) Unngår tunge alvorlige tema.

Anonymous poster hash: 11640...a70
Skrevet

Dagen før:

-Hårkur

-Peeling av kropp og ansikt

-Barbering av armhuler,legger og skrev (dette mest for min egen velfølelses skyld)

-Brun-uten-sol

-Bleking av tenner

-På med neglelakk

-Prøving av 3 ulike alternativer for antrekk

-Gjennomgang av aktuelle samtaleemner dersom pinlige pauser skulle oppstå

Samme dag som daten:

-Brun-uten-sol en gang til

-Velger det antrekket som passer best

-Sminke etter alle kunstens regler men uten å se oversminket ut

-Pusser tenner med SB12 tannkrem og bruker SB12 pastiller/tyggegummi for å unngå stålånde

-Parfyme (en lett duft)

-Et lite glass hvitvin før avreise

-Legge fokus på å være jentete og søt i alt jeg gjør på daten;) Unngår tunge alvorlige tema.

HVER gang?? Hvordan orker du, bare for en kaffe f.eks??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HVER gang?? Hvordan orker du, bare for en kaffe f.eks??

Jepp. Det blir en vane;) Men det er første og andre date jeg legger ned mest forberedelser i. Etter det går det litt nedover..hehe.

Skrevet

Jepp. Det blir en vane;) Men det er første og andre date jeg legger ned mest forberedelser i. Etter det går det litt nedover..hehe.

Ja ja, det høres både tidkrevende og dyrt ut det der.. Men alle har vi vel forskjellige måter å forberede oss på. Jeg gidder hvertfall ikke bare for en førstedate liksom. Jeg føler ikke at jeg er meg selv om jeg gjør alt det der jeg..

Gjest Pheel
Skrevet

Dagen før: -Hårkur-Peeling av kropp og ansikt-Barbering av armhuler,legger og skrev (dette mest for min egen velfølelses skyld)-Brun-uten-sol-Bleking av tenner-På med neglelakk-Prøving av 3 ulike alternativer for antrekk-Gjennomgang av aktuelle samtaleemner dersom pinlige pauser skulle oppstå Samme dag som daten:-Brun-uten-sol en gang til-Velger det antrekket som passer best-Sminke etter alle kunstens regler men uten å se oversminket ut-Pusser tenner med SB12 tannkrem og bruker SB12 pastiller/tyggegummi for å unngå stålånde-Parfyme (en lett duft)-Et lite glass hvitvin før avreise-Legge fokus på å være jentete og søt i alt jeg gjør på daten;) Unngår tunge alvorlige tema. Anonymous poster hash: 11640...a70

Samme her, - bleking av tenner + finner antrekk god tid i forveien, evt kjøper noe nytt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste en dame kan gjøre før en date er å sørge for å lukte godt mellom beina.

Anonymous poster hash: 3885d...357
  • Liker 1
Skrevet

Det viktigste en dame kan gjøre før en date er å sørge for å lukte godt mellom beina.

Er det altså der du lukter på henne først? Tikka ikke gå på date med deg :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du en hund?

• Liker 8
Gjest Svampebob1
Skrevet

Er du en hund?

Er ikke alle menn bikkjer da? En skulle tro det i følge KG :fnise:

Selv passer jeg på å bæsje før jeg drar på date.

Jeg hater å være bæsjetrengt på date :blomst:

• Liker 3
Skrevet

Er ikke alle menn bikkjer da? En skulle tro det i følge KG :fnise:

Selv passer jeg på å bæsje før jeg drar på date.

Jeg hater å være bæsjetrengt på date :blomst:

Sjæl, det er faktisk det verste!

Ellers shaves det her og der, og håret må være perfekt. Ellers føler jeg meg ustelt :P

Skrevet

Ææ får helt vondt hver gang jeg ser den videoen. Ser for meg hun skjærer seg skikkelig på siste "strøket", høres sånn ut på lyden også.

Anonymous poster hash: d8ad6...6c9

Kan du fortelle hva videoen er av? Er så sart for ekle videoer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...