Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hva Skjer med contouring trenden? Det ser jo forferdelig ut. Kan noen forklare meg greia? Er det for å jukse Til seg en annen ansiktsform??

Anonymous poster hash: fc73c...72b
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er for å jukse til seg annen annen form på nese og fjeset.
Jeg syns det ser for ekstremt ut, mange ser ikke ut.

Syns ikke det er galt i å bruke solpudder feks under kinnbeina men når de begynner med å jukse nesen smalere etc så syns jeg heller at de kan jobbe med å godta seg selv for den de er.

Anonymous poster hash: 14aea...6ac
Skrevet

Jeg synes det kan være fint til fest men det ser ofte ikke ut i dagslys ;)

• Liker 1
Skrevet

Det er jo forskjell på om det er en god kontur eller dårlig:

good:

1395212_392311757565388_294672862_n.jpg

dårlig

c52883bad5d0c4ceee8c4f415ae21713.jpg

ikke den verste men forsatt

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye som ser ganske ekstremt ut, ja. Hvis det gjøres ordentlig og man ikke kliner inn ansiktet med alt for mye produkt og det kan se ok ut i dagslys, er det pent.

Anonymous poster hash: 3fa24...6fc
  • Liker 1
Skrevet

Contouring KAN være veldig pent, problemet jeg ser går igjen hos mange er at man ikke gjør en ordentlig jobb. Man skal vite hva man driver med, både i forhold til å blende ordentlig, og ikke minst: ikke bruke alt for mye produkt eller en farge som er alt for langt fra din naturlige hudtone.

Så en jente i går som hadde brukt en alt for lys farge til highlighting, og det så ut som hun hadde smurt kritt i halve fjeset. Virkelig ikke pent

Gjest BabyBlue
Skrevet

Når man ser det på youtube og lignende stresses det ofte at det sjelden er et dagslysvennlig alternativ, og det stemmer ofte. Skal man gjøre en kontur ala Kardashian ser det finest ut med en dempet belysning.

Om man bare skyggelegger litt rundt kinnbeina, i panna og på nesen ser det ofte naturlig og fint ut. Men man må være bevisst på produktmengde og å blende det skikkelig inn.

Skrevet

Synes jenta på før-bildet var mye penere enn etter hun ble sminka! På første bildet ser hun ut som et menneske, på slutten har hun blitt ei kjedelig, falsk, oppsminka dollejente og glir perfekt inn i mengden andre helt like personlighetsløse kvinner.

Litt sminke er bare fint. Men så er jeg tilhenger av "less is more" og å fremheve sine beste trekk fremfor å lage helt nye. :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker countouring teknikker hver dag. Bare litt mørkt pudder under kinnbeina og i pannen. Ingen som ser at jeg prøver å definere ansiktet mitt bedre. Det er litt av vitsen, det skal ikke sees.

Skrevet

Dette er riktig måte å gjøre det på.

647524410059d89a9bec747429488a7f.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...