AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Lurer nå jeg på. Altså holde hånden, der man vil ha litt kontroll på hvor barnet er osv.? hvilken alder vil de se litt rart ut? Anonymous poster hash: 8f1ba...cfc
Euphemia Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Vel, vi leier fortsatt tiåringen. Ikke for å ha kontroll, men fordi hun synes det er koselig. Det synes vi også 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Husker ikke med mine, men det gikk naturlig over av seg selv. Anonymous poster hash: 21800...3c2 1
Mafalda Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Tror dette går av seg selv hos de fleste. Å holde hånda for å ha kontroll har gått over i 3-4-5 årsalderen hos mine, litt avhengig av fornufts- og impulsnivå!) men flere av dem har fortsatt i mange år til fordi de synes det er koselig (og så hender det de slipper når noen kan se det )...
NoFuss Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 17-åringen liker fortsatt å gå hånd i hånd med mor, innimellom. Dette bestemmer barnet selv, når de er små så er det gjerne for å ha kontroll på barnet men når de er større og vil det selv er det nok mest for kosens skyld.
Millimani Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Ja, det kommer vel kanskje litt an på ungen selv. Noen unger "trenger" å bli holdt i hånda til de er ganske store, andre kan man slippe litt tidligere. Så er det også noe med det at det er koselig å gjøre det
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Alle barna mine er voksne nå, men yngstemannen min på 21 liker å holde meg i hånden når vi sitter og snakker om dypere ting. Vi har et godt forhold og han er generelt et type menneske som liker nærhet, så det hender han tar hånden min og vil holde det. Det er bare koselig. Tror de sluttet å leie hender i skolealder. Anonymous poster hash: 4ea0d...b06 1
Gjest Blomsterert Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 En holder jo de minste i hånden for å ha kontroll. Så slutter en når de større ikke vil mer.
Harlekin Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Tror ikke det er noen fast alder på det. Jeg holder fortsatt hånden til min snart 5-åring i trafikkoverganger, nær veien osv. Fortsatt er hun vilter, liker for eksempel å løpe i sikksakk - pluselig løper hun for langt ut og havner i veien. Endret 5. juni 2014 av Harlekin
~white lady~ Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Har vel sluttet helt å holde 6-åringen min i hånda nå, av den enkle grunn at jeg ikke får lov
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Nå har ikke jeg barn selv, men jeg kan fortsatt leie mamma og pappa, i voksenalder Anonymous poster hash: 32e84...231
Gjest Enhjørning Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Å slutte å holde barnet i hånden pga. kontroll aner jeg ikke da jeg ikke har barn selv, men det kommer vel an på ungen. Noen er veldig viltre og blir plutselig borte og andre barn holder seg i nærheten. Jeg holder nevøen min på snart 4 i hånda og håper han aldri blir for stor for det Er 21 og kan holde mamma i hånda fortsatt, det er så koselig
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Jeg holder 7 åringen min i hånda om vi er på steder med svært mye trafikk (tør ikke å stole å han) eller at det er tettpakket med mennesker, da er det snakk om to sekunder før man ikke ser hverandre. Ellers så kan han holde hender innimellom av eget ønske, men ikke så ofte lengre. Anonymous poster hash: 30585...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå