AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 En date spør meg om vi kan finne på noe. Men jeg synes dette er for dumt. Han viser en svært useriøs oppførsel, men ser ut til at han vil ha kontakten med meg hele tiden uansett. Jeg har fortalt om dette før til han. Men han gjør ingenting for å rette opp i problemet jeg har nevnt til han. Jeg er ikke så åpen av meg, men ville dere ha sagt klart og tydelig en gang til at det ikke går pga inntrykket mitt om han. Nå er det for sent føler jeg, for jeg føler at han har vist en så teit oppførsel i lang tid, at jeg har mistet interessen. Anonymous poster hash: 6c4c6...b5e
Gjest New_Girl Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Hæ? Hva er galt med å spørre om du vil finne på noe? 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Hæ? Hva er galt med å spørre om du vil finne på noe? Det er ikke noe galt i det at han spør. Men problemet er at jeg har kjent han nå i 4 måneder uten at han viser hvor han bor. Jeg sa det til han. Kuttet kontakten. Da lovet han at jeg skulle få se hvor han bor, men han fortsetter i samme tralte. Derfor blir jeg nesten sur når jeg hører fra han. For alle vil jo si at det er useriøst å ikke kunne vise til de bor når man har kjent hveandre i 4 måneder. Han har sett hvor jeg bor. Anonymous poster hash: 6c4c6...b5e
Per Ivar Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Hva er det du ønsker med denne tråden egentlig?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Hva er det du ønsker med denne tråden egentlig? Ville dere ha giddet å ta sykkeltur, og fortsatt møte på en som ikke viser hvor han bor etter fire måneders bekjentskap? Anonymous poster hash: 6c4c6...b5e
Berit Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Ville dere ha giddet å ta sykkeltur, og fortsatt møte på en som ikke viser hvor han bor etter fire måneders bekjentskap? Anonymous poster hash: 6c4c6...b5e Jeg går utifra at du har spurt hvor han bor, at du gjerne vil vite det? Har du spurt han hvorfor han ikke vil si det?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Jeg går utifra at du har spurt hvor han bor, at du gjerne vil vite det? Har du spurt han hvorfor han ikke vil si det? tr-starter: Han har sagt at han bor i en kjempepen leilighet, med luksusutsikt over sjøen. Men jeg synes det er useriøst å ikke invitere meg hjem å se den, når han har selv invitert seg til meg, og vært å sett mitt hus. Anonymous poster hash: 6c4c6...b5e
Lennhy Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Søk han opp på gulesider, vips så ser du om han har havutsikt elle ei 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 Han bor vel sammen med en annen kvinne, vil jeg tippe. Anonymous poster hash: b2102...551 4
Berit Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 tr-starter: Han har sagt at han bor i en kjempepen leilighet, med luksusutsikt over sjøen. Men jeg synes det er useriøst å ikke invitere meg hjem å se den, når han har selv invitert seg til meg, og vært å sett mitt hus. Anonymous poster hash: 6c4c6...b5e Da ville jeg sagt at jeg gjerne vil komme en tur til han også. Si at du synes det hadde vært hyggelig å komme på besøk.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Søk han opp på gulesider, vips så ser du om han har havutsikt elle ei Kunne ønske jeg fant ut mer, men han dukker ikke opp på gule sider eller telefonkatalogene sukk.... Anonymous poster hash: 6c4c6...b5e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 Hvis jeg skriver inn telefonnummeret hans på nettet , kommer følgende beskjed opp: Ditt nummersøk ga dessverre ingen treff. Det kan være fordi nummeret tilhører et uregistrert kontantkort, er hemmelig eller ikke er i bruk. Anonymous poster hash: 6c4c6...b5e
Gjest Lille-pus Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Inviter deg selv på besøk til ham. Enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Han er nok en løgner. Anonymous poster hash: 6b78c...bd1 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #17 Skrevet 5. juni 2014 Jeg hadde motsatt problem, min eks (kort forhold) gadd aldri besøke meg. Men det var tusen andre grunner og for at jeg dumpet han, han viste seg å være ekstremt ego og manipulerende. Finn deg en annen fyr. Om du har sagt at du ikke er interessert så vet han det og har ingen grunn til å mase, så da kan du ignorere han.Anonymous poster hash: 67aa2...2b8 1
Ferny Skrevet 5. juni 2014 #18 Skrevet 5. juni 2014 Det er ikke noe galt i det at han spør. Men problemet er at jeg har kjent han nå i 4 måneder uten at han viser hvor han bor. Jeg sa det til han. Kuttet kontakten. Da lovet han at jeg skulle få se hvor han bor, men han fortsetter i samme tralte. Derfor blir jeg nesten sur når jeg hører fra han. For alle vil jo si at det er useriøst å ikke kunne vise til de bor når man har kjent hveandre i 4 måneder. Han har sett hvor jeg bor. Anonymous poster hash: 6c4c6...b5e Kan virke som om han skjuler noe. Han har samboer/er gift kanskje? Jeg skjønner uansett godt at du stusser. Hvorfor skulle han liksom ikke ta deg med hjem til seg? Det skurrer big time. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #19 Skrevet 5. juni 2014 Han er nok en løgner. Anonymous poster hash: 6b78c...bd1 Trådstarter: Løgner eller snål? Jeg hadde motsatt problem, min eks (kort forhold) gadd aldri besøke meg. Men det var tusen andre grunner og for at jeg dumpet han, han viste seg å være ekstremt ego og manipulerende. Finn deg en annen fyr. Om du har sagt at du ikke er interessert så vet han det og har ingen grunn til å mase, så da kan du ignorere han.Anonymous poster hash: 67aa2...2b8 Jeg har fortalt om problemet til han. Jeg vet ikke hvor du bor engang skrev jeg tidligere. Men han lovet å vise det, og da jeg møtte han igjen så følte jeg på samme problemet. Han holder meg helt unna sitt hjem, og snakker kun om sykkelturer, hotellferier, og å møtes på kafe. Jeg synes at det er helt greit å ta alt utenfor hjemmet til å begynne med, men vi har datet hveandre så masse tidligere, at det hadde vært naturlig å sett hans hjem for lengst i en del av å bli-kjent-fasen. Jeg har faktisk opplevd det du sier og. Har datet folk som kun ville ha meg på besøk, og aldri være hos meg. Da viste det seg at de var useriøse mot meg. Og ikke interessert i det jeg ville oppnå. Har også datet folk som kun ville hjem til meg før, og det endte med at de aldri ville vise sitt hjem også. Men at de kun ville ha det til at de skulle hjem til meg, annet snakket de helt ifra seg osv. En av dem forklarte at han ville ha sitt hjem for seg selv, pga han ønsket å være alene der med barna og aldri ha noen dame innpå der. Han kunne ikke tenke seg å ha en dame tett innpå seg igjen. Så han var da ærlig og sa problemet, men det er jo ikke alle som er det. Kan virke som om han skjuler noe. Han har samboer/er gift kanskje? Jeg skjønner uansett godt at du stusser. Hvorfor skulle han liksom ikke ta deg med hjem til seg? Det skurrer big time. Helt sant. Det skurrer helt fullstendig. Han og jeg kan gå på 1000 vis av dater, og jeg kan vedde på at han aldri vil ha sitt hjem involvert. Sitt hjem holder han utenfor som om det ikke eksisterer. Siden jeg har forklart at jeg er avhengig av å se hans hjem for å føle meg trygg, så overser jeg meldingene hans og bare ser meg videre. Hvis han spør hva som er problemet, så sier jeg at jeg ikke er klar for noe, for jeg mener at det fins ingen forklaring for en slik type oppførsel. Anonymous poster hash: 6c4c6...b5e
Gjest Whitestripes Skrevet 5. juni 2014 #20 Skrevet 5. juni 2014 Kanskje han er en skikkelig gris som aldri gidder å rydde og vaske, eller en sånn hoarder. Mest sannsynlig har han løyet om den flotte leiligheten sin, så nå kan han ikke be deg hjem uten at løgnen blir avslørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå