AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Hvor? Når? Hvordan ble dere bedre kjent? Hvor lang tid tok det før dere ble sammen? Nå er jeg singel da, men kan fortelle om min eks. Vi møttes via felles venner. Kjempe god kjemi med en gang! Ble til at vi møtte hverandre dagen etter, og etter det var vi sammen omtrent hver dag. Vi var kun venner da, men begge innså vel etterhvert at vi burde bli sammen. Så ca. 6mnd etter ble vi kjærester! Anonymous poster hash: 164f2...6d3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 På jobb. Vi jobbet i forskjellige selskaper men av og til var han innom for å gjøre et arbeid på samme plass som meg. Vi fant tonen, og etter vi hadde sett hverandre noen ganger på jobb og pratet, så begynte vi å date. Etter to mnd tid begynte det å bli litt seriøst, og vi kom først ut som kjærester fem måneder etter vi møttes. Anonymous poster hash: 43481...24c
MarianneE Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Hmm... Vi møttes i gårdsplassen der jeg bodde i desember 1996. Vi tilbrakte noen dager sammen og ble offisiell kjærester etter to uker. Da var jeg 18 og han var min første kjæreste. Nå har vi vært gift i 12 år og har en 7åring.
Euphemia Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Vi møttes på jobb. Det tok oss begge mye lenger tid å skjønne at det var noe der enn alle rundt oss. Så da vi endelig innså at vi var forelsket i hverandre, og ble kjærester, hadde kollegene våre trodd vi var sammen i flere måneder allerede.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Jeg er også singel, men traff eksen min i 1.klasse på videregående da jeg var 16år, vi ble sammen etter en uke Holdt sammen i 21år.Anonymous poster hash: 788eb...3c0
Anglofil Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Hvor? Nettet Når? Februar i år. Hvordan ble dere bedre kjent? Møttes på restaurant for date. Hvor lang tid tok det før dere ble sammen? 2 uker fra vi begynte å nettdate. Mvh Yvonne Endret 6. juni 2014 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Hvor? Nettet Når? Desember 2013. Etter 1 mnd med daglige nettsamtaler. Hvordan ble dere bedre kjent? Møttes i sentrum, gikk tur i byen. Hvor lang tid tok det før dere ble sammen? Vi har aldri avklart om vi er sammen eller ikke, men jeg forstod at han likte meg når han ringte dagen etter på vei til jobb bare for å prate med meg. Første kyss på date nr 3, sex 1,5 mnd senere. Selv mener jeg vi er sammen siden den første dagen i desember, men ingen visste da at det kom til å bli oss to. Anonymous poster hash: ac5e2...160
Gjest New_Girl Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Vi møttes på nettet for snart 10 år siden. Vi ble bedre kjent ved at han kom hjem til meg på besøk. Vi bodde langt fra hverandre så han bodde hos meg i flere dager vi ble vel offisielt kjærester noen uker etterpå, men vi anser vel oss som et par fra første stund.
debattanten Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Vi møttes på nettet når Blink.no var tingen. Det er over 7 år siden, jeg var i militæret og sugen på å møte noen etter en stund som singel. Fikk svar tilbake og vi møttes på ordentlig etter noen uker. Kyss og klem på første kvelden og vi ble sammen etter en stund. I dag har vi barn og alt sammen
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Hvor? Kampsporttrening Når? Høsten 2004 Hvordan ble dere bedre kjent? Han tok kontakt med meg, mye kontakt per sms i starten Hvor lang tid tok det før dere ble sammen? Et par måneder. Snart vært sammen i 10 år altså Anonymous poster hash: a9736...129
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Hvor: World of Warcraft Når? Kjente hverandre lenge men det sa først pling når vi møttes. Hvordan: Første Blikk Tid? 1 dag Sammen med 2 små barn og nerder fremdeles av og til ihop. Anonymous poster hash: f5fda...0da
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Møttes på jobb. Han ville ha flere å dele kontorfelleskap med. Vi hengte mer og mer sammen, så film og drakk vin. En kveld ble det litt for mye vin og vi pula i fylla. Dårlig trekk. Så kom det en dramaperiode med vennskap, pulevennskap, jobbpartnere, dating av andre folk. Masse opp og ned. For et styr. Men så i jula bestemte vi oss for at vi var kjærester. Det var ingen vits å prøve å unngå det, for vi hang jo sammen hver dag uansett. Vi ble sammen 13 måneder fra vi møttes for første gang og har vært i lag i 6 måneder nå. Han mener vi ble et par etter 7 måneder (det var da vi sa vi skulle være "eksklusive"). Men jeg mener det var etter 13 måneder. Det var da vi hadde vårt første kyss som ikke involverte alkohol eller pulings. Hehe Anonymous poster hash: 4382e...b8d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Hvor? Satt på en benk i byen og han syklet forbi, la så godt merke til håret som så ut som "gabriel hår", altså lyst, nesten hvitt blondt og krøller i alle kanter. Han bråstoppet etter at han hadde syklet forbi og kom tilbake for å slå av en prat og få nr mitt. Når? 2009 Hvordan ble dere bedre kjent? Sms, smådating, plutselig en dag var jeg bare dama og det var helt greit! Hvor lang tid tok det før dere ble sammen? 5 mnd. Anonymous poster hash: 5b318...a3b 1
Anciol Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Hvor: Da min bror kontaktet meg angående en hybelkamerat som trengte hjelp med et dataspill (jepp er bedre enn de fleste mannfolk i dataspill) Ingen vet at jeg er jente i visse spill:) Når: August 2004 Hvordan vi ble bedre kjent: Jeg satt og gav han tips og hint om enkelte dataspill via webcam og MSN messenger:) Hvor lang tid det tok før vi ble sammen?: Gikk ca et år så august 2005 ble vi offiselt et par:)
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Hvor Første møte vet jeg ikke, vokst opp sammen, familiene har vokst opp sammen osv. Men møttes igjen som voksne og fant tonen. Når For veldig kort stund siden. Hvordan ble dere bedre kjent Etter å ha snakket om løst og fast på facebook så møttes vi og falt pladask for hverandre. Hvor lang tid tok det før dere ble sammen Det tok kjempe kort tid. Snakk om to uker. Men kjemien er på topp, vi er prikk like i personlighet og væremåte. Mange samme interesser og det føles veldig riktig for begge to. Anonymous poster hash: 57be7...8a7
Gjest Vampen Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Hvor? NettetNår? Februar i år.Hvordan ble dere bedre kjent? Møttes på restaurant for date.Hvor lang tid tok det før dere ble sammen? 2 uker fra vi begynte å nettdate. Mvh Yvonne Her har det skjedd ting siden sist skjønner jeg. Gratulerer så mye, dette var hyggelig. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Hvor: På VGS Når: 13 år siden Vi kjente ikke hverandre fra før. Han ba meg ut, vi gikk på "date", og en uke etter daten var vi sammen :-)Anonymous poster hash: a6647...fcf
Gjest Enhjørning Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Hvor? The Gathering Var der med eksen min og min nåværende kjæreste var i samme vennegjeng. Når? 2008-2009? Hvordan ble dere bedre kjent? Når det ble slutt med eksen min så fikk vi bedre kontakt også tok han initiativ til noe mer. Hvor lang tid tok det før dere ble sammen? Begynte å date i slutten av 2012. Litt usikker siden jeg ikke husker om det er 08 eller 09 vi møttes.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 møtte han på møteplassen.no for en måned siden, var hjemme hos han første gang vi møttes :-) vi er ikke sammen helt enda, tror jeg. vanskelig å si, vi kysser,koser,har sex å prater om følelser osv. så vet ikke om vi kan si vi er sammen Anonymous poster hash: 7a8f6...c00
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Hvor? Hos bestevenninna mi, han er kompis med hennes mann. Når? I fjor sommer Hvordan ble dere bedre kjent? Han la meg til på facebook, skravla en del der, og var på noen dater. Hvor lang tid tok det før dere ble sammen? 1 mnd, kanskje 1,5. Anonymous poster hash: 8788a...3dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå