AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har tatt en pause fra datingen. Jeg har "brent" meg veldig mye , og blitt skikkelig såret før når jeg har møtt menn. Det er grunn til at jeg tok pausen. Samtidig var det å finne meg selv før jeg finner en mann igjen. Jeg har barn også. Så har en familie å ta meg av på fritiden. Og konsenterer meg om det, meg selv, fritidsinteresser og jobben. Og jeg føler at jeg har det deilig!. Jeg savner et familieliv med mor far, og barn, men største ønske med å ha en mann det er å få et barn sammen med han. Og fungere som en familie. Ellers føler jeg at jeg forløbig har lite behov for han. Etterhvert som barna blir voksne vil gjerne behovet øke for å ha selskap av en mann rundt meg igjen, men jeg har gått litt lei forløbig pga opplevelser. Er det noen som har vært der jeg er, eller er der jeg er , og føler det samme? Tenker på å ligge profil ut på dateside, men det koster penger, og jeg føler faktisk for å vente til jeg vet jeg er 100 prosent klar til søken. Tiden går, men jeg gidder ikke å operere med en klokke, så jeg velger å ikke forhaste meg. Jeg har erfart at å forhaste seg fort blir feil. Noen som har tips og råd. Anonymous poster hash: f6342...629
Lennhy Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har vert der du er i 2 år nå. Jeg trives så utrolig godt alene, kjekt å gå på date en gang i blandt men alltid konkludert med at det er bedre alene. Så nå kommer jeg med den setningen alle sier å jeg aldri har trodd på.. Du treffer en når du minst venter det. Jeg traff han jeg dater nå på fotball trening til guttungen av alle plasser. Jeg ønsker ikke å være alene lenger fordi jeg savner han hele tiden, å gjøre ting er lenger ikke det samme uten han. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Hva er det du vil ha tips og råd til egentlig? Du trives tydeligvis slik som du har det, så hva er problemet? Anonymous poster hash: 09f20...bd6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå