Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er førstegangsgravid og er snart på tide og kjøpe vogn :)

Er det noen som har noen erfaringer og dele om denne vognen?:)) er den jeg ser på nå:)

Anonymous poster hash: a356c...475

Skrevet (endret)

Veldig fornøyd med den. God og stabil vogn med god plass til f. eks vognpose.

Men vogna er stor og tung. Den tar nesten hele bagasjerommet i vår ford focus stasjonsvogn, og det er tungt å ta den inn og ut. Vi har sportsunderstellet og den kurven under er ikke god. Skulle vært i metall.

Men vi skal ha den til nestemann, når den tiden kommer.

Vi har en trille også(quinny zapp xtra), og den brukes på senteret og til korte turer. Men edge duoen blir med om vi skal trille i ulendt terreng. Nå er det begrenset hvor mye vogn vi bruker da, hun vil jo gå selv.

Endret av Orchideae
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den, og elsker den. Stor nok til mannen på to meter, men lett å manøvrere for meg på 1.60. Styret reguleres lett. Hjulene er lett å ta av, den er enkel å legge sammen, den kan snus enkelt og har alt jeg vil ha i ei vogn. God plass, og ryggstøtte i bagdelen.

Ulempen er kurven under, den blir fort skitten og henger liksom litt løst. Den er også tung å løfte, så jeg kunne ikke få den ut og inn av bilen de første mnd etter KS. Allikevel ville jeg ikke hatt noen annen vogn.

Anonymous poster hash: 90aa8...722

AnonymBruker
Skrevet

Elsker den. Har kjøpr samme vogn som sovevogn når minste nå begynner i bhg. Den er super å trille og så stabil og god på alle underlag og alt slags føre. Men som nevnt er den litt tung.

Anonymous poster hash: 0da8b...4b4

Skrevet

Glemte å skrive at jeg var superfornøyd med den som bagvogn, nå som behovet for vogn har minket ser jeg meg om etter noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Kjempe fornøyd. Jeg er overhodet ikke godt trent men klarer meg fint med den og en baby oppi på nesten 10 kg. Har ingen problemer med å få den inn i bilen, klarer å løfte hele inn. Den er ikke lett som en fjær men helt grei. Syns ikke at den er betydelig større enn de andre vognene jeg har sett på barseltreff ol. Enig i det med kurven under men jeg tar den av om jeg skal trille på grusvei og det er gjørmete der. Plager meg egentlig ikke det med kurven, lett å vaske. Har trengt å vaske den to ganger i løpet av 10 mnd. Liker både bagen og sportsdelen. Super på vinterføre, og vi har faktisk rotet oss bort i en skog og havnet på en smal sti som så umulig ut for vogn men det gikk kjempe fint. Kalesjen kan draes ned ganske mye foran så man trenger ikke solskjerm, selv med en stor åpning der for å få inn luft (fordi det må babyen ha) så kommer det ikke sol inn.

Anonymous poster hash: f647a...eb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...