Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kommet i en veldig vanskelig situasjon med min kjæreste.. Da han var 16-18 røykte han hasj og tok kokain på fester osv. Så roet han seg (ifølge hva han fortalte meg) og han møtte meg da han var 25. Nå har han oftere og oftere vært borte om natta, sender meldinger på facebook om at han kommer hjem - fordi han ønsker å komme hjem å sove med meg - men så blir han borte hele natten likevel, og han har innrømmet at han har begynt med hasj igjen ...

Jeg syns det er veldig vanskelig. For meg er han ingen rusmisbruker, for meg er han kjæresten min som jeg er veldig glad i, men det blir veldig vanskelig. Egentlig ikke mest vanskelig at han holder på med hasj, selvom jeg syns det er dumt, men verre er det å ligge våken å ikke helt vite hvor han er, når ser jeg han igjen, har han blitt stoppet av politi eller lignende fordi han er rusa....Uff

Jeg tror faktisk ikke jeg kan klare å holde ut med det.
Jeg har nå havnet i den situasjonen at jeg ikke vet om jeg skal bli, eller gå..Hjelp?

Anonymous poster hash: 66d3e...72c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv om man røyker hasj så kan man komme hjem til rett tid...

Sikker på at han ikke tar noe mer/annet,og derfor bevisst unngår deg når han er rusa?

Du får be han om å kutte ut,eller kutte ned på bruken hans. Dere får komme til en felles løsning der, det kan ikke vi andre her komme med. Dere må finne ut av det selv, hva som er greit,og hvor mye som er greit.

Hvis han ikke holder seg til avtalen dere har laget, så får du bare droppe han. Kanskje det synker inn da at det han gjør ikke er kompatibelt med forholdet som dere er i.

Anonymous poster hash: 5cd27...0a5
  • Liker 2
Skrevet

Høres ut som om han bruker noe annet enn bare hasj

Skrevet

Som AB sier, han må kutte ut eller kutte ned. Virker ikke det må du nesten gi han en "ultimatum". Det han driver med er tydeligvis ikke greit!? Tipper på at det ikke blir noe særlig bedre heller, bare verre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...