AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Jeg er singel, men vil ikke ha kjæreste nå. Har vært i et langt forhold (18år) og ser nå at jeg ikke har noen guttekompiser igjen. Dette er noe jeg savner. Ønsker å ha en kompis jeg kan ringe, gå på kino med, ta en kaffe med, gå ut med hvor finnes disse? Jeg har så klart venninner, og liker å være sammen med de også, men synes at gutter er enklere å forholde seg til, de er mer direkte, bedre humor (mulig det er jeg som har dårlig humor ) og baksnakker som regel ikke, og ikke sladrer (noe jeg hater) Så, hvor finner man en kompis? I min alder (slutten av 30årene) legges det meste opp til dating og kjøresterier, vil bare ha en venn! Anonymous poster hash: 1938f...854
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Jeg er singel, men vil ikke ha kjæreste nå. Har vært i et langt forhold (18år) og ser nå at jeg ikke har noen guttekompiser igjen. Dette er noe jeg savner. Ønsker å ha en kompis jeg kan ringe, gå på kino med, ta en kaffe med, gå ut med hvor finnes disse? Jeg har så klart venninner, og liker å være sammen med de også, men synes at gutter er enklere å forholde seg til, de er mer direkte, bedre humor (mulig det er jeg som har dårlig humor ) og baksnakker som regel ikke, og ikke sladrer (noe jeg hater) Så, hvor finner man en kompis? I min alder (slutten av 30årene) legges det meste opp til dating og kjøresterier, vil bare ha en venn! Anonymous poster hash: 1938f...854 Eller kjæresterier som det også heter om man ikke hadde hatt så tykke tomler haha TSAnonymous poster hash: 1938f...854
Druid Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Jeg er singel, men vil ikke ha kjæreste nå. Har vært i et langt forhold (18år) og ser nå at jeg ikke har noen guttekompiser igjen. Dette er noe jeg savner. Ønsker å ha en kompis jeg kan ringe, gå på kino med, ta en kaffe med, gå ut med hvor finnes disse? Jeg har så klart venninner, og liker å være sammen med de også, men synes at gutter er enklere å forholde seg til, de er mer direkte, bedre humor (mulig det er jeg som har dårlig humor ) og baksnakker som regel ikke, og ikke sladrer (noe jeg hater) Så, hvor finner man en kompis? I min alder (slutten av 30årene) legges det meste opp til dating og kjøresterier, vil bare ha en venn! Anonymous poster hash: 1938f...854 Bor du isolert? Typisk finner man dem i hverdagen, naboen, på skolen eller på jobb. Det finnes chat steder som har treff, man har facebook grupper for vennegjenger osv osv. Det er i og for seg nok av områder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå