AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har falt helt for denne døren og har så lyst på den. Har helt hvitt hus og denne døren vil nok bryte det litt opp å få naboene missunelige Hva synes du?Anonymous poster hash: 49964...cfc
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Må man ha spes hus for å ha denne type dør? TsAnonymous poster hash: 49964...cfc
hagegnom Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Nydelig dør! om DU synes den passer til ditt hus, synes jeg du skal gå for det. Det er uansett (i mine øyne) svært elegant med sort dør til hvitt hus! Eneste husene jeg kanskje ikke synes det passer så veldig godt til, må vel kanskje være funkis. Ikke så mye pga fargen, men slike hus fortjener en litt mer moderne dør. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Nydelig dør! om DU synes den passer til ditt hus, synes jeg du skal gå for det. Det er uansett (i mine øyne) svært elegant med sort dør til hvitt hus! Eneste husene jeg kanskje ikke synes det passer så veldig godt til, må vel kanskje være funkis. Ikke så mye pga fargen, men slike hus fortjener en litt mer moderne dør. Tusen takk for et flott svar:) Hilsen TS Anonymous poster hash: 49964...cfc 1
Pysa Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Bortsett fra krysset i ruta og harry dørhammer synes jeg den var kjempefin. 3
Lille Rosa Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Fin, sålenge den passer til huset. Hos oss hadde den bare sett rar ut, for vi har en annen stil på huset. Fikk litt London-vibber av en eller annen grunn..
Gjest Eurodice Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har falt helt for denne døren og har så lyst på den. Har helt hvitt hus og denne døren vil nok bryte det litt opp å få naboene missunelige Hva synes du?Anonymous poster hash: 49964...cfc Er det et poeng for deg at naboene kunne bli misunnelige? De er sikkert fornøyde med slik de har det. 2
Version 2.0 Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Kjempefin og skiller seg nok litt ut. Ikke hør på de som mener det er tacky med løve. Folk synes alt er tacky nå til dags.. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 Stilig dør, og behold løven!! Takk! Løven var den som fanget min interesse Jeg elsker den dørhammeren og det krysset.Anonymous poster hash: 49964...cfc
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Kjempefin og skiller seg nok litt ut. Ikke hør på de som mener det er tacky med løve. Folk synes alt er tacky nå til dags.. Ja, jeg vet det. Bryr meg ikke hva folk mener om den, syns den er tøff jeg:)Anonymous poster hash: 49964...cfc
Pysa Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Ja, jeg vet det. Bryr meg ikke hva folk mener om den, syns den er tøff jeg:)Anonymous poster hash: 49964...cfc Ja, asså, du spurte oss hva vi syntes, da. Om du liker den, så kjøp! :-) 1
Fiolinisten Skrevet 5. juni 2014 #17 Skrevet 5. juni 2014 Jeg syns den var råstillig Ville hatt noe sånt selv om jeg hadde hatt bolig og ikke leilighet.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #19 Skrevet 5. juni 2014 Ja, asså, du spurte oss hva vi syntes, da. Om du liker den, så kjøp! :-) Eh...jeg spurte om døren ikke om løvehodet Anonymous poster hash: 49964...cfc 1
Pysa Skrevet 5. juni 2014 #20 Skrevet 5. juni 2014 Eh...jeg spurte om døren ikke om løvehodet Anonymous poster hash: 49964...cfc Sånne løvedørhammere får du kjøpt løse også, om det var den som gjorde at du falt for døra. Så du kan jo velge en annen dør og likevel få deg løve. :-) Men absolutt en fin dør. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå