Gjest Trappetroll Skrevet 17. juni 2014 #41 Skrevet 17. juni 2014 Det blir en kjole som ingen andre enn jeg har, egentlig Kjøpte en kjole, bare for å "begynne et sted", og vi er i ferd med å gjøre den om. Dette bildet er fra forrige prøving for et par uker siden. Så her er det løse stoffbiter og knappenåler, er spent på hvordan det blir når det er ferdig. Hvis det blir sånn som det ser ut som/sånn som jeg tror så synes jeg bare det blir helt nydelig! <3 Stoff og knappenåler.png (ps, jeg har aldri lagt opp bilde her før så jeg vet ikke helt hvordan det kommer opp eller om jeg får redigert det hvis det blir helt rart. Men jeg prøver!) Jeg tror at du kommer til å bli nydelig! Kjolen var veldig pen allerede. Likte overdelen. Tyllskjørt sant? 😊
Strandloppa Skrevet 18. juni 2014 #42 Skrevet 18. juni 2014 Jepp, tyllskjørt. Skikkelig prinsesse, hihihi
Gjest Trappetroll Skrevet 18. juni 2014 #43 Skrevet 18. juni 2014 Jepp, tyllskjørt. Skikkelig prinsesse, hihihi Synes det er så fint på andre! Men det er liksom ikke meg. Føler meg helt malplassert med tyll 😉 Du blir nok nydelig på dagen! 😄
*Frida* Skrevet 19. juni 2014 #44 Skrevet 19. juni 2014 Nydelig overdel på kjolen din, Strandloppa! Sånn off the shoulder (?) Hadde eg og lyst på, men her blei det boatneck istaden. To dagar igjen her...
Gjest Trappetroll Skrevet 19. juni 2014 #45 Skrevet 19. juni 2014 Skal jeg ha belte på? Eller bare beholde blomstene? 😊
Strandloppa Skrevet 30. juni 2014 #46 Skrevet 30. juni 2014 Jeg ser bare ett bilde her, skulle det kanskje være to så vi får se forskjellen?
Gjest Trappetroll Skrevet 30. juni 2014 #47 Skrevet 30. juni 2014 Jeg ser bare ett bilde her, skulle det kanskje være to så vi får se forskjellen? Det ligger ett litt lenger oppe mener jeg 😊 skal se om jeg finner det andre igjen
Gjest Trappetroll Skrevet 30. juni 2014 #48 Skrevet 30. juni 2014 (endret) Kom feil Endret 30. juni 2014 av Trappetroll
SiMa Skrevet 1. juli 2014 #49 Skrevet 1. juli 2014 Skal jeg ha belte på? Eller bare beholde blomstene? Jeg tror det blir finest uten belte, men så har jeg heller ikke spesielt sans for å "dele opp" kjoler med belte. Blomstene kan du gjerne fjerne, jo enklere jo bedre synes jeg med den kjolen. Og ta et fint kjede med litt størrelse opp mot halsen, ikke bare et enkelt anheng. Dagens stylist-uttalelse fra meg.
Gjest Anubiel Skrevet 1. juli 2014 #50 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har en litt annen mening igjen... Synes ikke noe om blomstene, men synes beltet du har på det andre bildet er veldig fint til. Dette fordi det er ligner mer på en pyntebord enn et belte.
fransisca Skrevet 1. juli 2014 #51 Skrevet 1. juli 2014 vær obs på at kjolen som evans la ved link til fra ebay IKKE er kjolen du får. jeg kjøper mye fra ebay, både usa og kina, og om du søker opp så er det mye problemer med misfornøyde kunder som kjøper kjolene sine fra kina.. leverandørene tar bildene fra eksklusive brude-designere, og lager billige kopier i billige stoffer. dette er altså ikke kjolen du får! jeg kjøper endel kjoler, men passer på at de da er fra USA, england etc! Denne kjolen er så billig for en grunn. et tips kan være å søke på diverse forum hvor tidligere bruder selger brudekjolene sine.. dette er stort i usa.
SiMa Skrevet 1. juli 2014 #52 Skrevet 1. juli 2014 Her er den Bare falt for den når jeg tok den på. Jeg har ombestemt meg, gå for beltet. Det var veldig fint, ser mer ut som pynt på kjolen enn som et belte. I alle fall hvis du får det til å ligge akkurat der kjolen er delt. Mye finere enn blomstene.
HvittHus Skrevet 1. juli 2014 #53 Skrevet 1. juli 2014 Ville ha gått for belte. Det hever utseende på kjolen. Sitter det ikke helt godt fast, så sett noen nester langs kanten slik at det blir liggende der det skal være. 1
Gjest Trappetroll Skrevet 2. juli 2014 #54 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har en litt annen mening igjen... Synes ikke noe om blomstene, men synes beltet du har på det andre bildet er veldig fint til. Dette fordi det er ligner mer på en pyntebord enn et belte. Ja, jeg tror det var det jeg likte best. Men beltet koster 3000... Litt mer enn jeg har råd til. Har dere et forslag til et som likner, men som er litt rimeligere? 1500 inkl frakt som max pris?
Gjest Trappetroll Skrevet 2. juli 2014 #55 Skrevet 2. juli 2014 Ville ha gått for belte. Det hever utseende på kjolen. Sitter det ikke helt godt fast, så sett noen nester langs kanten slik at det blir liggende der det skal være. Ja, blomstene er også bare nestet fast. Tenkte slik at jeg slipper å ha en sløyfe bak i ryggen.
Gjest Trappetroll Skrevet 2. juli 2014 #56 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har ombestemt meg, gå for beltet. Det var veldig fint, ser mer ut som pynt på kjolen enn som et belte. I alle fall hvis du får det til å ligge akkurat der kjolen er delt. Mye finere enn blomstene. Jeg følte at det gjorde seg. Mens søsteren min likte blomstene best.. Må bare finne et liknende belte da 😊
Gjest Anubiel Skrevet 2. juli 2014 #57 Skrevet 2. juli 2014 Du bør sjekke etsy.com Søk for eksempel på "rhinestone belt", kommer opp mye fint da.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #58 Skrevet 2. juli 2014 (Så nydelige skuldre du har, Trappetroll!) Anonymous poster hash: b8c1b...95c
Gjest Trappetroll Skrevet 2. juli 2014 #59 Skrevet 2. juli 2014 Du bør sjekke etsy.com Søk for eksempel på "rhinestone belt", kommer opp mye fint da. Tusen takk! Prøver på det da 😊
Gjest Trappetroll Skrevet 2. juli 2014 #60 Skrevet 2. juli 2014 (Så nydelige skuldre du har, Trappetroll!)Anonymous poster hash: b8c1b...95c Oi! Tusen takk! Det er noe jeg aldri har tenkt på 😄 så snillt sagt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå